امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

متهم می گریزد، اما در آزادی پانصد دوربین نصب میکنند که مبادا دختری به استادیوم برود

پس از آنکه چندتن از این دختران عکس‌های خود در استادیوم را منتشر کردند، نیروهای انتظامی و قوه قضاییه تلاش کردند جلوی ورود دختران به قول خودشان پسرنما را بگیرند و برای همین مدتی است که ماموران زن را مستقر کرده و امروز نیز دوربین مخفی نصب کردند. ماموران امنیتی و انتظامی با قوت هرچه تمام مراقب هستند که مبادا دختری حتی با ریش و سبیل مصنوعی وارد استادیوم شود، در واقع آنها کار دیگری ندارند جز مراقبت از استادیوم ها در مقابل دختران، برخورد با دختران معترض به حجاب اجباری، بازداشت روزنامه نگاران و معترضان و منتقدان و فعالان سیاسی و…/

*****

سایت کلمه نوشت : پانصد دوربین مخفی در ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس و استقلال نصب شده است. چندین و چند مامور زن و مرد نیز پیش از شروع بازی در ورودی ها مستقر بودند. اما این دوربین ها و ماموران برای جلوگیری از یک حمله تروریستی نبود، دوربین ها نسب شده بودند و ماموران مستقر که مبادا دختری با لباس مبدل و گریم وارد ورزشگاه آزادی بشود.
سالها است که دختران و زنان خواهان رفتن به ورزشگاه ها و دیدن مسابقات ورزشی هستند، در دوران انتخابات نیز یکی از شعارهای اصلی زنان حضور در ورزشگاه ها بود، مطالبه ای که روحانی قول تحقق آن را داد و هنوز محقق نشده است. برای همین در یک سال اخیر دختران زیادی تلاش کردند تا با استفاده از شیوه های متفاوت و بعضا نامتعارف به ورزشگاه آزادی بروند، یکی از این راه ها گریم کردن و به کسوت پسران در آمدن بوده است.
پس از آنکه چندتن از این دختران عکس‌های خود در استادیوم را منتشر کردند، نیروهای انتظامی و قوه قضاییه تلاش کردند جلوی ورود دختران به قول خودشان پسرنما را بگیرند و برای همین مدتی است که ماموران زن را مستقر کرده و امروز نیز دوربین مخفی نصب کردند. ماموران امنیتی و انتظامی با قوت هرچه تمام مراقب هستند که مبادا دختری حتی با ریش و سبیل مصنوعی وارد استادیوم شود، در واقع آنها کار دیگری ندارند جز مراقبت از استادیوم ها در مقابل دختران، برخورد با دختران معترض به حجاب اجباری، بازداشت روزنامه نگاران و معترضان و منتقدان و فعالان سیاسی و مدنی.
آنها چه کار دارند که متهم سایت کلاهبردار ثامن از کشور گریخته، از متهم سوم ثامن الاحجج خبری نیست، بابک زنجانی پول ها را کجا برده و خورده، خاوری چطور از کشور خارج شد؟ موسسه کاسپین به چه کسانی بدهکار است و اصلا چرا بدهکار است؟ آنها را چه به کار اختلاس گران و دزدان و فاسدان و متجاوزان، تا وقتی دخترانی هستند که میخواهند فوتبال ببینند. والبته بازهم با وجود صدها دوربین و مامور، دختران توانستند با گریم‌های متفاوت بر روی سکوهای آزادی تیم خود را تشویق کنند.

۶ مهر ۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی