امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

تجمع کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج

کارکنان بیمارستان کرج برای چهارمین روز پیاپی تجمع و تظاهرات کردند. حدود ۳۰۰ تن از کارکنان و پرستاران این بیمارستان ابتدا در محوطه بیمارستان تجمع و سپس در خیابان مقابل آن تظاهرات کردندآنها شعار دادند: «عزا عزا است امروز، روز عزا است امروز، زندگی کارگر رو به فنا است امروز»…/

*****

کارکنان بیمارستان کرج برای چهارمین روز پیاپی تجمع و تظاهرات کردند. حدود ۳۰۰ تن از کارکنان و پرستاران این بیمارستان ابتدا در محوطه بیمارستان تجمع و سپس در خیابان مقابل آن تظاهرات کردندآنها شعار دادند: «عزا عزا است امروز، روز عزا است امروز، زندگی کارگر رو به فنا است امروز».

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی در اعتراض به عدم تسویه معوقات یازده ماهه و بلاتکلیف بودن وضعیت بیمارستان وارد چهارمین روز خود شد.

در همین رابطه، قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) به ایلنا، گفت: صبح امروز بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل برای شرکت در تجمع، ابتدا در محوطه بیمارستان حاضر شدند و سپس، مثل روزهای قبل، در خیابان اصلی (خیابان شهید بهشتی) روبروی بیمارستان گرد آمدند.

وی افزود: برخی مسئولان گفته‌اند که قرار است نزدیک به ۳ میلیارد تومان بابت بخشی از معوقات کارکنان بیمارستان، پرداخت شود. اما باید بگویم که پرسنل بیمارستان به این مبلغ راضی نخواهند بود. ما علاوه بر مطالبات مزدی یازده ماهه‌مان، خواستار این هستیم که وضعیت بیمارستان تعیین تکلیف بشود.

طاهری اشاره کرد: قابل ذکر است که اخیرا، برخی مقامات گفته‌اند از آنجا که قرار است مبلغی به کارکنان (به‌عنوان تسویه بخشی از معوقات مزدی آنها) داده شود بنابراین، دیگر نباید به تجمعاتشان ادامه دهند مگرنه، با آنها برخورد می‌شود.

نایب رییس شورای اسلامی فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، اظهار داشت: هم‌چنین کارکنان بیمارستان خواستار این هستند که استاندار در بین آنها حاضر شود و به مسائل و پرسش‌های آنها پاسخ دهد. در غیر این صورت، به تجمعاتشان پایان نخواهند داد. برای آنها این پرسش مطرح است که چرا در یک‌چنین موقعیت بحرانی‌ای، استاندار در بین جمعیت حضور پیدا نمی‌کند؟ البته روز گذشته، معاون سیاسی استاندار با ماشین از بین معترضان عبور کرد اما در بین آنها حضور نیافت.

۱۰ مهر ۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی