امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

گزارش تصویری از خاکسپاری پروین بختیارنژاد

روز جمعه پیکر پروین بختیار نژاد عضو شورای فعالان ملی مذهبی و فعال حقوق زنان با حضور جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی و تعدادی از بستگان و دوستان او به خاک سپرده شد. ما زنان درگذشت خانم بختیار نژاد مبارز پیگیر حقوق زنان را به کنشگران زن، فعالان حقوق زنان و جامعه مدنی و همه آنانی که برای محو حشونت علیه زنان مبارزه می کنند، صمیمانه تسلیت گفته و یاد عزیزش را گرامی می دارد./

******

روز جمعه پیکر پروین بختیار نژاد عضو شورای فعالان ملی مذهبی و فعال حقوق زنان با حضور جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی و تعدادی از بستگان و دوستان او به خاک سپرده شد.(منبع: ایران فردا)

طبق گفته‌ی نزدیکان وی یک روز قبل از این که خانم بختیارنژاد به بیمارستان برود، دادگاه به وی برای ابلاغ حکم زنگ زده بود و روزی که او فوت کرد، وکیل او حکم شش سال حبس را دریافت کرد.
زنده یاد کتابهای ارزشمندی در حوزه مسائل زنان بخصوص خشونت علیه زنان نوشت. “فاجعه خاموش” پژوهش تحقیقاتی در خصوص قتل‌های ناموسی و “زنان خود سوخته” کتابی مرتبط با آمار و دلایل خودسوزی زنان از جمله این آثار هستد.

ما زنان درگذشت خانم بختیار نژاد مبارز پیگیر حقوق زنان و فعال جامعه مدنی را به کنشگران زن، فعالان حقوق زنان و جامعه مدنی و همه آنانی که برای محو حشونت علیه زنان مبارزه می کنند، صمیمانه تسلیت گفته و یاد عزیزش را گرامی می دارد.

۲۱ مهر ۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی