امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

پاسخ جمعی از کارگران هفت تپه به رئیس قوه قضائیه

لطفا لودگی نکنید!
پاسخ در واکنش به رئیس قوه قضاییه به اخبار منتشره در مورد شکنجه اسماعیل بخشی که اعلام کرده بود: «اشتباه احتمالی یک بازجو را نباید به حساب کل مجموعه گذاشت…»!! آقای لاریجانی صحبت از هتل نیست. صحبت از شکنجه تا سر حد مرگ است. ضربات زیاد بر سر و گردن و پهلو و بیضه تا جایی که اسماعیل در خون خود بر زمین می‌افتاده. صحبت از شکستن دنده‌ی اسماعیل بخشی است …

********

به دنبال سخنان ۱۷ دی ۹۷ رئیس قوه قضائیه در مورد نامه‌ی اسماعیل بخشی که با وعده‌های همیشگی و تهدیدهای آشکار همراه بود، جمعی از کارگران هفت تپه نامه‌ای نوشته‌اند. در این نامه گفته شده که دست کم ده مامور اطلاعاتی از جمله دو تن از روسای آنان در شکنجه ی اسماعیل بخشی دست داشته اند:

رئیس قوه قضائیه، لاریجانی در واکنش به اخبار منتشره در مورد شکنجه اسماعیل بخشی اعلام کرد که برخی تصور میکنند محیط زندان، هتل است! او همچنین افزود اشتباه احتمالی یک بازجو را نباید به حساب کل مجموعه گذاشت! وی گفته یک تیم قضائی به منطقه می‌فرستد تا موضوع شکنجه اسماعیل بخشی بررسی شود.

جواب ما: لطفا لودگی نکتید! صحبت از هتل نیست. صحبت از شکنجه تا سر حد مرگ است. ضربات زیاد بر سر و گردن و پهلو و بیضه تا جایی که اسماعیل در خون خود بر زمین می‌افتاده. صحبت از شکستن دنده ی اسماعیل بخشی است. صحبت از داروهای روانگردان است تا جایی که اسماعیل سر خود را به دیوار سلول می‌کوبیده. صحبت از تخلف “یک” بازجو نیست. در این مورد به جز دو تن از روسای اطلاعاتی می‌توان دست کم هشت نفر دیگر را ذکر کرد که در این وقایع دست داشته‌اند. و اینها هم تنها نیستند؛ کل سیستم امنیتی و قضائی دست اندرکار است.

به نقل از اخبار روز

۱۷ دی ۱۳۹۷

 

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی