امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

آیا جرم خواهر من از تاراجگران بیت المال سنگین تر است؟


اقای رئیسی آیا جرم خواهر من از اختلاس گران و تاراج گران بیت المال ,عاملان فجایع کهریزک و قتل های فرزندان بی گناه مردم سنگین تر است که اقای بقایی,مشایی,مرتضوی ودیگران در مدت کوتاه بازداشت,چندین بار به مرخصی بروند و با مرخصی ایام عید آنان نیز موافقت شود, ولی نرگس محمدی بعد از بازداشت قریب به پنج سال و با وجود بیماری پدر و مادرمان و عدم تماس مرتب با فررندانش این گونه مورد تبعیض و نابرابری قرار بگیرد…/

*****

برادر نرگس محمدی در نامه ای به رییس قوه قضاییه از اینکه به خواهرش برای ایام عید مرخصی داده نشده انتقاد کرده است.

در این نامه آقای محمدی همچنین به مخالفت با اعزام به بیمارستان و ممانعت از تماس های تلفنی هفتگی با فرزندانش اعتراض کرده است.

متن کامل نامه به شرح زیر است:
جناب آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه

سال ۱۳۹۷با همه خوشی ها وناخوشی هایش گذشت. بالاخره زمستان تمام میشود و رو سیاهی…
در زمان اقای لاریجانی اینجانب مهدی محمدی برادر نرگس محمدی بارها به ایشان و اقای دولت آبادی در رابطه باظلم ها و حق کشی ها در حق خواهرم که از روی کینه و عناد ورزی یک عده افرادی بوده و هست نامه نگاری کرده ام.
ولی همچنان از اعزام های اورژانسی و ضروری خودداری میشود,از تماس های تلفنی کودکانشان که در غربت و دور از مادر هستند جلوگیری میشود ,محرومیت از مرخصی بعد از ۵ سال که در دو ماه اخیر بار ها درخواست مرخصی از طرف خودش,خانواده و وکلا یش داشتیم و دادیار ناظر زندان اظهار داشته که درخواست در دفتر دادستان میباشد و جوابی داده نشده است.
تا این که در مورخه ۱۳۹۷/۱۲/۲۷اقای دادستان به این نتیجه رسیدند که خواهرم بعد از ایام عید مرخصی داده شود.
اقای رئیسی آیا جرم خواهر من از اختلاس گران و تاراج گران بیت المال ,عاملان فجایع کهریزک و قتل های فرزندان بی گناه مردم سنگین تر است که اقای بقایی,مشایی,مرتضوی ودیگران در مدت کوتاه بازداشت,چندین بار به مرخصی بروند و با مرخصی ایام عید آنان نیز موافقت شود,
ولی نرگس محمدی بعد از بازداشت قریب به پنج سال و با وجود بیماری پدر و مادرمان و عدم تماس مرتب با فررندانش این گونه مورد تبعیض و نابرابری قرار بگیرد.
آیا عدالت مولا علی (ع) را اینگونه اعمال میکنید؟بعد از ما میخواهید کاری انجام ندهیم که خوراک رسانه های خارجی قرار بگیرد.
در نهایت انتظار میرود که در سال جاری این گونه ظلم و بی عدالتی ها پایان یابد چرا که خداوند در جای حق نشسته است و ناظر بر اعمال بندگانش میباشد.
مهدی محمدی

سایت ملی مذهبی / ۹ فروردین ۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی