امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

فعالان مدنی و سیاسی، سالروز تولد نرگس محمدی را جشن گرفتند

در این مراسم وکلای نرگس محمدی از وضعیت پرونده او و وضعیت نگران کننده جسمی و بیماری گوارشی و ریه و اعصاب اش سخن گفتند. همچنین دوستان و هم بندیان نرگس از خاطرات زندان و اطمینان و ایمان وی به فعالیت های مدنی مدتی گفتگو و اظهار امیدواری کردند تا مسئولین زندان و قوه قضائیه به تناسب جرم و حکم صادره توجه اساسی کنند؛ زیرا وضعیت درمان و ملاقات و تماس با خانواده و مرخصی استعلاجی از حقوق اولیه زندانی است که انتطار می رود در اسرع وقت بدان توجه…/

*****

بنا به گزارش کلمه جمعی از فعالان مدنی روز اول اردیبهشت به منزل نرگس محمدی رفتند و سالروز تولد او را جشن گرفتند.

نرگس محمدی، نایب رییس کانون مدافعان حقوق بشر اینک دوران محکومیت خود را در زندان می گذراند.

به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، در این مراسم وکلای نرگس محمدی از وضعیت پرونده او و وضعیت نگران کننده جسمی و بیماری گوارشی و ریه و اعصاب اش سخن گفتند. همچنین دوستان و هم بندیان نرگس از خاطرات زندان و اطمینان و ایمان وی به فعالیت های مدنی مدتی گفتگو و اظهار امیدواری کردند تا مسئولین زندان و قوه قضائیه به تناسب جرم و حکم صادره توجه اساسی کنند؛ زیرا وضعیت درمان و ملاقات و تماس با خانواده و مرخصی استعلاجی از حقوق اولیه زندانی است که انتطار می رود در اسرع وقت بدان توجه شود.

ده روز دیگر پنجمین سال زندان ده ساله نرگس شروع می شود. تاکنون با درخواست مرخصی استعلاجی نرگس محمدی با توجه به احتیاج او به درمان موافقت نشده است.

۵ اردیبهشت ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی