امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

حبس و تهدید به رد مرز دو دانش آموز افغانستانی در مدرسه ای در ملارد

یک دانش آموز تبعه افغانستان در مدرسه ای در ملارد که روز گذشته فیلم تنبیه بدنی همکلاسی خود را تهیه و منتشر کرده بود، امروز به همراه براد دوقلویش توسط مسئولان مدرسه در یک کلاس درس حبس و تهدید شده اند که به سمت افغانستان رد مرز خواهند شد. مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است

 

 

***

 

 

 

یک دانش آموز تبعه افغانستان در مدرسه ای در ملارد که روز گذشته فیلم تنبیه بدنی همکلاسی خود را تهیه و منتشر کرده بود، امروز به همراه براد دوقلویش توسط مسئولان مدرسه در یک کلاس درس حبس و تهدید شده اند که به سمت افغانستان رد مرز خواهند شد. مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دانش‌آموز تبعه افغانستان مدرسه‌ای در ملارد که روز گذشته فیلم تنبیه بدنی همکلاسی خود را توسط معلم تهیه و منتشر کرده بود، مدعی شده است که امروز به همراه برادر دو قلوی خود توسط مسئولان مدرسه از صبح تا ظهر در یکی از اتاق‌های مدرسه حبس و تهدید به تحویل به پلیس و انتقال به افغانستان شده‌اند.

بر اساس این گزارش، هر دو کودک دوقلوی افغانستانی یتیم بوده و بعد از مدرسه در یک رستوران کار می‌کنند.

از طرفی جواد جبله، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به تنبیه بدنی دانش آموزی در این شهرستان بیان کرد: این موضوع صحت دارد و در شورای تامین مطرح شده است.

وی گفت: برای بررسی بیشتر کمیته تشکیل شده است تا موضوع را پیگیری و روشن کند.

لازم به اشاره است که مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.

۱۶ اردیبهشت ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی