امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

بازیکنان استقلال با پیراهن های منقش به “دختر آبی”

عصر امروز یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۸، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پیش از شروع بازی با نفت آبادان، با پیراهن های ورزشی منقش به “دختر آبی” وارد زمین مسابقه شدند و به سحر خدایاری ادای احترام کردند. همزمان در جریان مسابقه فوتبال بین تیم‌های داماش گیلان و مس کرمان، هواداران داماش با خواندن سرودی دسته جمعی یاد دختر آبی را گرامی داشتند

 

 

***

 

 

هرانا: عصر امروز یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۸، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پیش از شروع بازی با نفت آبادان، با پیراهن های ورزشی منقش به “دختر آبی” وارد زمین مسابقه شدند و به سحر خدایاری ادای احترام کردند.

همزمان در جریان مسابقه فوتبال بین تیم‌های داماش گیلان و مس کرمان، هواداران داماش با خواندن سرودی دسته جمعی یاد دختر آبی را گرامی داشتند.

سحر خدایاری شناخته شده به دختر آبی، در اسفندماه سال گذشته به هنگام ورود به ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم های استقلال ایران و العین امارات بازداشت و به زندان قرچک منتقل شده بود. وی روز دوشنبه ۱۱ شهریورماه جهت پیگیری پرونده اش به دادسرای تهران مراجعه کرده بود و پس از اطلاع یافتن از محکومیتش به ۶ ماه حبس در مقابل دادسرا اقدام به خودسوزی کرد. دختر آبی در تاریخ ۱۸ شهریورماه بر اثر پیامدهای ناشی از سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

بیدارزنی:پخش بازی استقلال و نفت با تأخیر روی آنتن تلویزیون رفت تا پیراهن‌های یادبود دختر آبی توسط استقلالی ها از تن در آید.#bidarzani #دختر_آبی #سحر_خدایاری #حضور_زنان_در_ورزشگاه

۲۵ شهریور ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی