امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

رییس فدراسیون بین المللی فوتبال برای دیدن بازی ملی با حضور زنان، راهی تهران می شود.

اینفانتینو٬ رییس فدراسیون بین المللی فوتبال٬ به زودی برای تماشای بازی لیگ برتر در کنار زنان٬ راهی تهران می شود. فدراسیون فوتبال ایران بعد از توافقی که با فیفا داشت به این نتیجه رسید که در بازی های ملی زمینه را برای حضور زنان در ورزشگاه مهیا کند. با این حال، ایران هم‌چنان علاقه‌ای به باز شدن کامل درهای ورزشگاه‌ها ندارد. حضور نیمه گزینشی زنان در روز بازی ایران و کامبوج در حضور نماینده‌های فدراسیون جهانی فوتبال باز هم در حد یک حرکت نمایشی باقی ماند و زنان پس از آن اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا نکردند…/

*****

ایسنا خبر داد که یک منبع نزدیک به فیفا در گفت و گویی که با فرانس فوتبال داشت اعلام کرد که اینفانتینو رئیس فیفا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ایران زده، اعلام کرده که به زودی راهی تهران می‌شود تا وضعیت حضور زنان را در ورزشگاه‌ها از نزدیک پیگیری کند.

این منبع تاکید کرد که هنوز زمان دقیق سفر اینفانتینو مشخص نیست اما دلیل اصلی این سفر بررسی وضعیت حضور زنان در ورزشگاه است تا جایی که رئیس فیفا اعلام کرده که دوست دارد خودش در ورزشگاه در نزدیکی زنان بنشیند.

فیفا از ابتدای تابستان امسال به صورت رسمی اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران باید از آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه، یعنی از روز دهم اکتبر، تمامی درها را در تمامی رقابت‌های فوتبال این کشور به روی زنان باز کند.

با این حال، ایران هم‌چنان علاقه‌ای به باز شدن کامل درهای ورزشگاه‌ها ندارد. حضور نیمه گزینشی زنان در روز بازی ایران و کامبوج در حضور نماینده‌های فدراسیون جهانی فوتبال باز هم در حد یک حرکت نمایشی باقی ماند و زنان پس از آن اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا نکردند.

۱۶ آبان ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی