امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

حمایت کانون صنفی معلمان ایران از خواسته های بازنشستگان

کانون صنفی معلمان ایران (تهران) با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از تجمع پیش روی بازنشستگان و خواسته های آن ها اعلام داشته است. این تجمع قرار است روز ۱۹ آبانماه ۹۸ مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه برگزار گردد. کانون صنفی معلمان از مسئولان امر می خواهد دست از بی اعتنایی و بی تفاوتی بردارند و هشدار می دهد ادامه‌ی سکوت و بی تفاوتی می تواند به شعله ور شدن آتش زیر خاکستر نارضایتی هایی منجر شود که اکنون در قالب تجمعات آرام و نجیبانه بازنشستگان، چشم واقع بینی و گوش شنوای تمامی دست اندرکاران در دولت، مجلس و نهاد قضایی را به دیدن و شنیدن و اقدام فوری،می خواند../

*****

کانون صنفی معلمان ایران (تهران) با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از تجمع پیش روی بازنشستگان و خواسته های آن ها اعلام داشته است. این تجمع قرار است روز ۱۹ آبانماه ۹۸ مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه برگزار گردد.
در اطلاعیه ی کانون صنفی معلمان ایران (تهران) آمده است:

ایستادگی و پایداری بازنشستگان و پیشکسوتان در طرح مشکلات و پیگیری خواسته‌های عدالت‌محور و معیشتی دیگر به نمادی از مطالبه گری و عدالت‌خواهی تبدیل شده است.
پیشکسوتانی که سالهاست در اعتراض به شرایط بد معیشتی، نبود بیمه‌ی مرجع و کارآمد، عدم اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرایی نشدن احکام صادره‌ی دیوان محاسبات کشوری به دنبال حقوق پایمال شده و قانونی خود هستند و بارها در مقابل سازمان برنامه‌ و بودجه، مجلس، صندوق بازنشستگی کشوری، وزارت کار و رفاه اجتماعی و نهاد ریاست جمهوری تجمعات مسالمت آمیز برگزار کرده‌اند تا شاید صدایشان را فرادستان و سیاست‌گذاران حکومتی بشنوند و خواسته‌های به‌حقشان را جامه عمل بپوشانند.

بازنشستگان بارها به مراجع قانونی شکایت کرده و خواستار اجابت مطالبات خود شده اند اخیرا نیز آرایی از طرف دیوان محاسبات کشور صادر شده که در آن صندوق بازنشستگی و دولت را ملزم به اجرای قانون کرده و به صراحت بر اجرای احکام صادر شده از جمله اجرای کامل ضریب ۳۰۰ درصد، تاکید کرده است. اما همچنان صندوق بازنشستگی، دولت و سازمان برنامه و بودجه به آن اهمیتی نمی‌ دهند و این شائبه را تقویت می‌کنند که سیستم اداری موجود برای رای دادگاهها هم احترامی قائل نیست.

دریغ و افسوس که انگار عزم و همتی جدی برای حل مشکلات بازنشستگان وجود ندارد.
کانون صنفی معلمان ایران (تهران) چون گذشته با تاکید بر قانونی و قابل حل بودن خواسته‌ها و مطالبات مطرح شده‌ی بازنشستگان، حمایت خود را از تجمع ۱۹ آبانماه ۹۸ مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه اعلام می دارد. از مسئولان امر می خواهد دست از بی اعتنایی و بی تفاوتی بردارند و هشدار می دهد ادامه‌ی سکوت و بی تفاوتی شما می تواند به شعله ور شدن آتش زیر خاکستر نارضایتی هایی منجر شود که اکنون در قالب تجمعات آرام و نجیبانه بازنشستگان، چشم واقع بینی و گوش شنوای تمامی دست اندرکاران در دولت، مجلس و نهاد قضایی را به دیدن و شنیدن و اقدام فوری،می خواند.سهل‌انگاری، قصور و بی‌تفاوتی شما جز عمیق تر نابسامانی ها و حادتر کردن شرایط، حاصلی نخواهد داشت.

کانون صنفی معلمان ایران (تهران)
۹۷/۸/۱۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی