امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

معوقات مزدی پرستاران کشور و کارگران شهرداری جهرم / عدم پرداخت کارانه پرستاران

رئیس سازمان نظام پرستاری ایران اعلام کرد که در حال حاضر میزان معوقات مزدی پرستاران حداقل ۸ ماه و حداکثر ۲۲ ماه است. بنابر گفته وی در شهرهای محرومی مانند گچساران، کارانه و اضافه کار پرستاران همچنان پس از ۲۲ ماه پرداخت نشده است. در خبری دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی “جندی شاپور” اهواز از عدم پرداخت کارانه پرستاران این شهر از اسفند سال گذشته خبر داد. همچنین عضو شورای شهر جهرم از مطالبات مزدی کارگران شهرداری این شهر خبر داد…/

*****

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: “هم اکنون حداقل ۸ ماه و حداکثر ۲۲ ماه است که معوقات مزدی پرستاران داده نشده است. یک پرستار در منطقه محروم مانند گچساران چه قدر درآمد دارد که معوقاتش طی این مدت داده نشود”.

وی افزود: “طرح قاصدک که از زمان دولت یازدهم شروع به کار کرد از ابتدا مشکلات خود را داشت؛ اما معاونت درمان وقت، به حرف پرستاران و نمایندگان آن‌ها گوش نکرد تا جایی که در یکی دو سال گذشته مشکلات معوقات به اوج خود رسید”.
عدم پرداخت کارانه‌ معوق پرستاران اهواز

به گزارش ایلنا، کارانه پرستاران خوزستان از اسفند ماه سال گذشته پرداخت نشده است.

روز جاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی “جندی شاپور” اهواز در مراسم تجلیل پرستاران و بازنشستگان فوریت‌های پزشک گفت: “یکی از مطالبات به حق کادر پرستاری، کارانه ماهانه است که به دلیل کوتاهی برخی سازمان‌های بیمه‌گر از اسفند سال گذشته تاکنون به تلاشگران این حوزه پرداخت نشده است”.

وی در این خصوص مدعی شد: “با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبه دو ماه آن‌ها فردا پرداخت می‌شود که برای بخش دیگر هم در تلاش هستیم هر چه زودتر پرداخت‌ها انجام گیرد”.
مطالبات مزدی کارگران شهرداری جهرم

به گزارش فارس، حمید شاکری، عضو شورای اسلامی شهر جهرم در استان فارس از مطالبات چندین ماهه کارگران شهرداری این شهر خبر داد.

شاکری گفت: “کارگران شهرداری چندین ماه حقوق نگرفته‌اند و لازم است مسئولان مرتبط اهتمام بیشتری در جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها داشته باشند”.

بنابر گفته این عضو شورای اسلامی شهر، برخی از کارگران شهرداری هنوز از پیمانکاران قبلی طلبکار هستند، در حالی که مدت‌هاست قرارداد آن‌ها به پایان رسیده است.

۱۲ دیماه ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی