امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

«توهین به قاسم سلیمانی توهین به مقدسات است»

چهار شهروند در خصوص مقدسات جدید دستگیر شدند
طی روزهای گذشته چهار شهروند توسط نیروهای امنیتی در اصفهان بازداشت شدند. روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا واقع در استان اصفهان، ضمن اعلام این خبر، اتهام افراد بازداشت شده را «توهین به قاسم سلیمانی» عنوان کرده و گفته است توهین به وی مصداق اتهاماتی چون “فعالیت تبلیغی علیه نظام” و “توهین به مقدسات” بوده و با متهمان مطابق آن برخورد خواهد شد.

 

 

***

 

 

خبرگزاری هرانا – طی روزهای گذشته چهار شهروند توسط نیروهای امنیتی در اصفهان بازداشت شدند. روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا واقع در استان اصفهان، ضمن اعلام این خبر، اتهام افراد بازداشت شده را «توهین به قاسم سلیمانی» عنوان کرده و گفته است توهین به وی مصداق اتهاماتی چون “فعالیت تبلیغی علیه نظام” و “توهین به مقدسات” بوده و با متهمان مطابق آن برخورد خواهد شد.

رزازده در خصوص افراد بازداشت شده گفت: “انتشار مطالب توهین‌آمیز به شخصیت شهدای جامعه مشمول عنوان‌های مجرمانه «فعالیت تبلیغی علیه نظام» است”.

وی افزود: “به لحاظ مقدس بودن جایگاه شهید حسب مورد «توهین به مقدسات» تلقی شده و به بازداشت و مجازات ختم می‌شود”.

لازم به ذکر است که پیشتر در تاریخ ۱۴ دی‌ماه، مدیرمسئول خبرگزاری خبرآنلاین از بابت انتشار مطلبی مرتبط با مرگ قاسم سلیمانی، به مراجع قضائی احضار شده بود.

احضار وی به دلیل استفاده از واژه “کشته شدن” قاسم سلیمانی به جای واژه “شهادت” در یک خبر اقتصادی درباره واکنش بازار به این موضوع، صورت گرفته که به عنوان “مطلب توهین آمیز” در نظر گرفته شده است.

۱۶ دی ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی