امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

بیش از صدنفر از تشییع‌ کنندگان قاسم سلیمانی کشته شدند!

بنابر اخبار اولیه در طی مراسم تشییع و تدفین فرمانده پیشین سپاه قدس ۳۵ نفر کشته و نزدیک به ۵۰ نفر مصدوم شدند. به همین دلیل مراسم تدفین او تا زمانی نامشخص به تعویق افتاد. بر اساس اخباری که از کرمان به دست «زیتون» رسیده است٬ تعداد کشته شدگان بسیار بالاتر از این و بیشتر از ۱۰۰ نفر بوده است…

*****

ساعتی پیش منابع محلی خبر از کشته شدن تعدادی از تشییع کنندگان قاسم سلیمانی در کرمان دادند. بنابر اخبار اولیه در طی مراسم تشییع و تدفین فرمانده پیشین سپاه قدس ۳۵ نفر کشته و نزدیک به ۵۰ نفر مصدوم شدند. به همین دلیل مراسم تدفین او تا زمانی نامشخص به تعویق افتاد.
کیانوش جهانپور٬ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت٬ در گفت وگو با ایرنا ضمن تایید خبر جان‌باختن تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع سلیمانی در کرمان٬ بدون اشاره به تعداد کشته شدگان٬ خبر داده بود که مصدومان را به بیمارستان‌های این شهر انتقال داده‌اند.
اما بر اساس اخباری که از کرمان به دست «زیتون» رسیده است٬ تعداد کشته شدگان بسیار بالاتر از این و بیشتر از ۱۰۰ نفر بوده است.
قاسم سلیمانی٬ فرمانده پیشین سپاه قدس پس از تشییع در اهواز٬ مشهد٬ تهران و کرمان٬ قرار بود امروز در کرمان دفن شود.

۱۷ دی ۱۳۹۸

 

مطلب زیر به نقل از کانال تلگرامی شیرین عبادی:

بیش از ۵۰ نفر طبق گزارش‌های رسمی رسانه‌ها تاکنون در مراسم تدفین #قاسم_سلیمانی در کرمان کشته شده‌اند. درحالی‌که یک خبرنگار قبل از مراسم با مشاهده محل گفته بود این مکان تحمل و ظرفیت حضور زیاد مردم را ندارد. اما کو گوش شنوا؟

این درد را به کجا ببریم؟ چنین مراسمی که در آن افراد عادی قربانی بی‌نظمی و مدیریت فروپاشیده گردانندگان آن می‌شوند نامش نه عشق است، نه حتی ابراز تنفر از جنگ نه انتقام از ترامپ. نام چنین چیزی را بدون تعارف باید توحش و مدیریت عصر حجری نامید.

شما که مردم را بسیج می‌کنید، از کوی و برزن و خیابان عکس فرمانده کشته شده سپاه را آویزان می‌کنید، وبا به هیجان آوردن مردم در ابراز احساسات وطن‌پرستانه حضورشان در تشییع جنازه را نشانه وطن‌پرستی آنها معرفی می‌کنید،
شما که به خبر تعداد تشییع‌کنندگان در رسانه‌های غربی می‌نازید و همه آن را نه به حساب تهدیدهای داخلی و خارجی به جنگ، که به حساب عشق به رهبر جمهوری اسلامی می‌ریزید، همه شما دستتان به خون این افراد آغشته است.
حکومت ایران گفته بود انتقام می‌گیریم. اما ظاهرا فعلا دارد از مردم خودش انتقام می‌گیرد.

۱۷ دی ۱۳۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی