امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

قرار بازداشت جعفر ابراهیمی، تمدید شد

توفان توئیتری،در حمایت از معلم بازداشتی جعفر ابراهیمی

قرار بازداشت جعفر ابراهیمی، معلم و عضو کانون صنفی معلمان تهران مجددا تمدید شد. وی پیشتر در تاریخ ۵ دی ماه، مصادف با چهلم کشته شدگان اعتراضات آبان در بهشت سکینه کرج توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود. قرار بازداشت این فعال صنفی در حالی تمدید شده است که وی دارای بیماری گوارشی حاد بوده و داروی خاص مصرف می‌کند

 

 

 

***

 

 

 

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، حسین تاج، وکیل مدافع جعفر ابراهیمی، معلم و عضو کانون صنفی معلمان تهران، در ارتباط با آخرین وضعیت موکل خود، گفت: “قرار بازداشت آقای ابراهیمی تمدید شده و این درحالی‌ست که این معلم بازداشتی دارای بیماری گوارشی حاد بوده و داروی خاص مصرف می‌کند”.

وی ادامه داد: “در تاریخ ۲۳ دی ماه، با مراجعه به شعبه ۲۶ بازپرسی دادسرای انقلاب کرج در پرونده ایشان اعلام وکالت کردم اما بنا بر معذوریت‌های قانونی (تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری) امکان مطالعه و ورود ماهیتی مقدور نشد”.

لازم به ذکر است جعفر ابراهیمی روز پنجشنبه ۵ دی ماه ۹۸ مصادف با چهلم کشته شدگان اعتراضات آبان در بهشت سکینه کرج توسط نیروهای امنیتی بازداشت و طی یک تماس تلفنی با خانواده‌اش از انتقال خود به زندان رجایی شهر کرج خبر داده بود. به گفته یک منبع نزدیک به خانواده این فعال صنفی معلمان “آقای ابراهیمی زمانی که تنها در حال راه رفتن مقابل در خروجی بهشت سکینه بود، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است”.

تا لحظه تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه علیه آقای ابراهیمی اطلاع دقیقی در دست نیست.

گفتنی است که روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه، شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران و روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه، کانون صنفی معلمان ایران (تهران)‌، با انتشار بیانیه‌هایی، ضمن اعتراض به بازداشت جعفر ابراهیمی، خواهان آزادی هر چه سریع‌تر این فعال صنفی معلمان شده بودند.

ــــــــــــــــــــ

توفان توئیتری
در حمایت از معلم بازداشتی جعفر ابراهیمی
با هشتگ

#جعفرابراهیمی

زمان : دوشنبه ۳۰دیماه
ساعت : ۲۲ الی ۲۳

کانون صنفی معلمان- ۳۰ دی ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی