امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

برگزاری دادگاه بازداشتی‌های هفت‌تپه/۲۴ سال حبس برای ۴ فعال زن

صبح ۲۰بهمن در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به  سه فعال حامی کارگران هفت‌تپه، #فرید_لطف‌آبادی و #رهام_یگانه به دلیل اتهام ساختگی «اخلال در نظم عمومی» و #هیراد_پیربداقی در برابر اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» از خود دفاع کردند.،،،امضا کنندگان درخواست استعفای رهبر؛ چهار فعال مدنی مجموعا به ۲۴ سال حبس محکوم شدند

 

 

 

***

 

 

 

_ دادگاه بازداشتی‌های دادگاه هفت‌تپه برگزار شد!
به گزارش «کمپین دفاع از بازداشت‌شدگان هفت‌تپه و زندانیان ترقی‌خواه» امروز صبح ۲۰بهمن در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست افشاری سه فعال حامی کارگران هفت‌تپه، #فرید_لطف‌آبادی و #رهام_یگانه به دلیل اتهام ساختگی «اخلال در نظم عمومی» و #هیراد_پیربداقی در برابر اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» از خود دفاع کردند و با ادله موجود خواستار لغو اتهامات شدند.
هر سه در تاریخ ۱۲ مرداد به بهانه ایستادن کنار خانواده‌های متهمان پرونده هفت‌تپه بازداشت شده بودند که بخاطر پرونده‌سازی‌ها و اتهام‌زنی‌های وزارت اطلاعات امروز روانه بیدادگاه انقلاب شدند.
اتهامی اگر متوجه آنها باشد، تنها و تنها دفاع از حقوق کارگران و متهمان هفت‌تپه است! عدالت‌طلبی در هیچ جای قانون مصداق جرم نیست. تا دو هفته دیگر حکم رهام و هیراد و فرید ابلاغ می‌شود. برای لغو اتهامات و حکم برائت آنها کنارشان می‌ایستیم.
کارگران هفت تپه- ۲۱ بهمن ۹۸

ـــــــــــــــــــ

-امضا کنندگان درخواست استعفای رهبر؛ چهار فعال مدنی مجموعا به ۲۴ سال حبس محکوم شدند

خبرگزاری هرانا – چهار تن از کنشگران مدنی به نام های شهلا جهان بین، زهرا جمالی، گیتی پورفاضل و شهلا انتصاری که تابستان امسال با نوشتن نامه ای سرگشاده خواستار استعفای آیت الله خامنه‌ای شده بودند، توسط دادگاه انقلاب هر یک به تحمل ۶ سال حبس محکوم شدند. عکس از کمپبن دفاع از زندانبان سیاسی و مدنی

بیدارزنی – ۲۱ بهمن ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی