امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

تشکل های دانشجوئی: خیابان، مجلس ماست؛ مبارزه علیه ظلم و نابرابری، قانون‌ مان

انتخابات در حکومت همواره وسیله‌ای بوده است برای توجیه و پوشش گذاشتن بر جنایت‌هایی که از ابتدای تشکیل شدنش تا به حال مرتکب شده است. دروغ‌بافی‌های پس از جنایت سپاه پاسداران در دی‌ماه امسال و کشتار بی‌سابقه مردم در آبان‌ماه را فراموش نکرده‌ایم، با تمام گوشت و پوست و خون‌مان چهل سال زندگی در فضای اعدام، کشتار، سرکوب، تبعیض و نابرابری را احساس کرده‌ایم و خوب می‌دانیم با تداوم وضع موجود هیچ آینده‌ای در انتظارمان نیست و بی‌کاری و بی‌گاری تنها برنامه عملی حکومت است…/

*****

انتخابات در حکومت همواره وسیله‌ای بوده است برای توجیه و پوشش گذاشتن بر جنایت‌هایی که از ابتدای تشکیل شدنش تا به حال مرتکب شده است. دروغ‌بافی‌های پس از جنایت سپاه پاسداران در دی‌ماه امسال و کشتار بی‌سابقه مردم در آبان‌ماه را فراموش نکرده‌ایم، با تمام گوشت و پوست و خون‌مان چهل سال زندگی در فضای اعدام، کشتار، سرکوب، تبعیض و نابرابری را احساس کرده‌ایم و خوب می‌دانیم با تداوم وضع موجود هیچ آینده‌ای در انتظارمان نیست و بی‌کاری و بی‌گاری تنها برنامه عملی حکومت است.

ما نه تنها انتخابات را یک تقسیم قدرت بین خودی‌ها می‌دانیم و هیچگونه مشروعیت و مقبولیتی برای آن قائل نیستیم، بلکه رأی‌مان را خیلی پیش‌تر صادر کرده‌ایم و آن رأی چیزی نیست جز نابودی تمام مناسبات حاکم.
از ابتدای قیام انقلابی‌مان در دی‌ماه ۹۶ که با شعار اصلاحطلباصولگرادیگه تمومهماجرا موضع دقیق سیاسی خودمان را فریاد زدیم، تا هم‌اکنون که بیش از ۱۵۰۰ کشته در راه رسیدن به آرمان‌مان داده‌ایم و در خیابان‌ها نسخه نهایی را پیچیدیم و اعلام کردیم که این سیستم باید با تمام مناسبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی‌اش نابود شود؛ مسیر زیادی را پیموده‌ایم.

همبستگی‌هایی را بوجود آورده‌ایم که خواب را از چشم حُکام ربوده است، طنین دانشجومعلم کارگراتحاداتحاد از اعتصابات پرشکوه کارگران، از روز جهانی کارگر تا کنون، از تجمعات پرشکوه بازنشستگان تا همین حالا، گوش دشمنان‌مان را می‌آزارد؛
با قیام‌مان بانک‌های‌شان را به آتش کشیدیم و گفتیم استثمار و فلاکت اقتصادی را به‌همراه خودتان به گور خواهیم فرستاد؛
و مراکز مغزشویی، دادگاه‌ها و پاسگاه‌های‌شان را به آواری بر سرشان بدل کردیم، چرا که آزادی انسان معیار ماست؛
هر جنایت را با تو دهنی پاسخ داده و می‌دهیم، هر تلاشی که برای سرکوب و به حاشیه راندن صدای خیابان باشد را به رعشه خواهیم انداخت.

پس تکلیف مشخص است، امروز صرف “نه” گفتن به انتخابات و تحریم آن، پاسخ ما رو به جنایت‌های انجام گرفته از طرف شما نخواهد بود؛ امروز وقت آن است که بگوییم:
“تنها خشم، آتش و خاکستر جا مانده از نابودی‌تان، پاسخ ما به وقاحت انتخابات‌بازی شماست”

تشکل‌ها و جمع‌های امضاء کننده بیانیه:
دانشجویان پیشرو دانشگاه اصفهان
دانشگاه علمی کاربردی مشهد
دانشگاه آزاد نجف آباد
جمعی از دانشجویان دانشگاه مازندران
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران
جمعی از دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک

۲ اسفند ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی