امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

ضعیفه ۱

ابتدا باید اشاره شود که ضعیفه کیست و چه می‌خواهد بکند.

*******************

ضعیفه به خاطر همین «ه» مؤنث‌اش از هر ضعیفی ضعیف‌تر است. حتی از کسانی که مریض‌اند و حالت ضعف دارند نیز ضعیف‌تر است. ضعیفه قصد ندارد با قویه‌ها در بیفتد که برعکس می‌خواهد زیر پر و بال قویه‌ها را گرفته و هر چه گناه هست به گردن بگیرد و با صدای ضعیف و با احتیاط که نکند خدای ناکرده باعث تحریک قویه‌ها شود اعلام کند که «ضعیفه» با برابری مخالف است و آدمی را به نام «زن» نمی‌شناسد؛ فقط یک «آدم» می‌شناسد و آن هم همان «آدمی» ست که احمقانه گول حوا را خورد. ضعیفه از هر چیزی و سخنی و موضع‌گیری‌ای که بخواهد ضعیفه را زن و زن را برابر با مرد کند مخالف است و با آن به هر طریقی که برایش امکان داشته باشد، از کشیدن مو و به کار بردن چماق و تا پچ پچ کردن و چغلی کردن و فحش دادن و سنگ زدن و با خانم الهام همکاری کردن کوتاهی نخواهد کرد و وظیفهٔ خود می‌داند که با آنها بجنگد.

ضعیفه از حجاب کامل، آن هم با روبنده دفاع می‌کند و اعتقاد دارد اگرچه ضعیفه خودش ضعیف است اما تار مویش دارای تشعشعاتی است که خطرش کمتر از انفجار هسته‌ای برای جامعه نیست.

روی سخن ضعیفه با کسانی است که تحت تأثیر نظرات داروین قرار گرفته و فکر می‌کنند که از هزار و پانصد سال پیش خیلی زمان گذشته است و دیگر نمی‌توان و نباید چون آن زمان زیست و بدون دلیل، دلیلی که ضعیفه را قانع کنند، خود را زن می نامند و از آن بدتر خود را با مردان برابر می‌دانند؛ چیزی که ضعیفه را بسیار خشمگین می‌کند.

سخن کوتاه. ستون ضعیفه در این سایت می‌خواهد ضعیفه را چنان که هست نشان دهد.

ما زنان
بیست و نه مهر ۱۳۸۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی