امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    

ضعیفهٔ ۶

آن شاهنشاه آریامهر خدابیامرز فقط در «مهر»ش نبود که با دولت مهرپرور برادر احمدی نژاد مشترک بود، بلکه نگاهش به زنان با همان حجب و حیایی بود که دولتیان احمدی نژاد دارند.

*********

آن شاهنشاه آریامهر خدابیامرز فقط در «مهر»ش نبود که با دولت مهرپرور برادر احمدی نژاد مشترک بود، بلکه نگاهش به زنان با همان حجب و حیایی بود که دولتیان احمدی نژاد دارند. آن خدابیامرز در اعتراض به برابری زنان با مردان در مصاحبه با اوریانا فالاچی گفت: «حتی یک آشپز خوب هم در میان زنان پیدا نمی شود.» و آقای امیرآبادی سرپرست شورای حل اختلاف خانواده در تهران گفت: «زنان امروز تخم مرغ [هم] بلد نیستند بپزند، حق طلاق هم می خواهند.»

ببینید اینها مردانی هستند که مخالف زنان و موافق ضعیفه ها هستند. فقط اینجا یک سؤال برای ضعیفه پیش می آید که حالا اگر مردان ندانند چطور پخت و پز کنند، کسی ایراد نمی گیرد و اصلاً در چهارچوب وظایف‌شان هم نیست و در پیشانی‌شان هم حک نشده که باید کار خانه بکنند. اما زنی که نمی تواند پخت و پز کند، وای به حالش! سؤال این است که آخر چرا این مردان که درجهٔ مردی‌شان هم بالاست حاضر نمی شوند از این زنان جدا شوند. همین گذشت ها را می کنند که زنان پررو شده اند.

آخر چرا ما نباید سازمان مسلح طرفداران مردان گُشنه داشته باشیم که آریامهرها و امیرآبادی ها در آن بتوانند از حقوق پایمال شده شان دفاع کنند.

*****

از آنجایی که ضعیفه طرفدار قویه هاست، حاضر است به طرفداری از اعتراض‌های درست و همه جانبهٔ این قویه های زنده و حتی مرده شان برخیزد و با چماق سراغ این زنان برود. آن زنانی را که کار بیرون از خانه و جامعه را به پختن تخم مرغ ترجیح می دهند و این قویه را چنین مستأصل کرده اند و می کنند، باید سر جای شان نشاند. باید در خانه را روی آنها بست. شاید لازم باشد در خانه را هم از بیرون قفل زد. اگر نمی شود چنین کرد شاید لازم باشد آنها را جاهایی برد و نشاند که بتوان از بیرون درش را قفل کرد. حالا می خواهد اسم آن مکان هر چه باشد. تو به هر که بگی زن بلد نیست غذا بپزد مثل این است که کفر گفته باشی؛ نه خیر، آخرالزمان شده است. بی خود نیست هر روز یک نفر داعیهٔ امام زمانی می کند.

*****

ما زنان

جمعه – ۱۴ / ۱۰ / ۱۳۸۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی