امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

شهرداری را نمی‌شود با رفتار سرهنگی اداره کرد

نماینده مردم اردبیل با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات را از ضرورتهای جامعه نمی دانم، افزود: ضرورتهای جامعه حل مشکلات اقتصادی، محیط زیستی و ترافیکی است و برای مثال شهردار تهران بهتر است به جای این کارها فاضلاب پردیس را پیگیری کند که اگر این آلودگی فاضلاب به سفره های زیر زمینی رسوخ کند آب سالم تهران متاسفانه آلوده خواهد شد ودیگر آثاری از شهر سالم نخواهد بود…
************

غیرت،حجب و حیای بانوان ایرانی را با عوض کردن اتاقهایشان زیر سوال نبریم/ملعبه دست دشمن و مخالفان نظام نشویم/رسائی برای قالیباف در صحن مجلس رای جمع کرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «با رفتار سرهنگی نمی شود شهرداری را اداره کرد»، افزود: شهرداری یک نهاد مشارکتی است و باید مشارکت زنان را هم درتمام امورات شهرداری لحاظ کرد.

کمال الدین پیر موذن در گفتگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به حمایت شهردارتهران از تفکیک جنسیتی دراین نهاد به دلیل آنچه «داشتن غیرت دینی» ذکر می‌شود گفت: انسان باید از پلیس درون بترسد و این اقدامات که به استنباط بنده به روز نیست و ایران اسلامی را از بعد عدالت و آزادی و حقوق بشر زیر سوال می‌برد نباید در اولویت کارهای ما قرار بگیرد.

تعویض اتاق کار تاثیری بر حجب و حیای زنان ایرانی ندارد

وی با اشاره به اینکه کارمندان خانم به حجب و حیا و مسائل ارزشی پایبند هستند، افزود: غیرت و حجب و حیای بانوان ایرانی بسیار بالاتر از آن است که عوض کردن اتاقهایشان تاثیری در این اخلاق داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات را از ضرورتهای جامعه نمی دانم، افزود: ضرورتهای جامعه حل مشکلات اقتصادی، محیط زیستی و ترافیکی است و برای مثال شهردار تهران بهتر است به جای این کارها فاضلاب پردیس را پیگیری کند که اگر این آلودگی فاضلاب به سفره های زیر زمینی رسوخ کند آب سالم تهران متاسفانه آلوده خواهد شد ودیگر آثاری از شهر سالم نخواهد بود.

بهانه دست دشمنان ندهیم

پیر موذن با تاکید براینکه در کشوری که برگرفته از جمهوری اسلامی است باید به دیدگاه مردم بها داده شود، افزود: مردم شاید خیلی اینگونه اقدامات را جزو ضروریات شهرداری ندانند و خواهشم این است طوری عمل کنند که بهانه دست دشمن و مخالفان نظام که آزادی و حقوق زنان را رصد می کنند ندهند.

وی با اشاره به اینکه اینگونه اقدامات را حاشیه ای می‌دانم، افزود: اولویت باید تحقق حماسه اقتصادی و حل مشکلات بیکاری جامعه باشد و با توجه به اینکه در سطح خیابانها آثار زیانبار بیکاری زنان را در مسائل اجتماعی می بینیم، دولت و مجلس همت کنند اشتغال زنان راحل کنند.

برای انجام تفکیک جنسیتی از خانم ها نظر سنجی کنند

پیر موذن با تاکید بر اینکه باید به سلایق همه بها داد، افزود: از خانم ها در این زمینه نظر سنجی کنند که آیا موافق تفکیک جنسیتی در محل کار هستند یا خیر که در صورت موافقت آنها این کار انجام شود و اگر هم موافق نیستند باید گفت با رفتار سرهنگی نمی توان شهرداری را اداره کرد چرا که شهرداری یک نهاد مشارکتی است و باید مشارکت زنان هم در تمام امورات شهرداری لحاظ کرد.

می خواهند در قبال اظهارات رئیس جمهور صف آرایی کنند

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که مردم رویکرد اعتدالی را می پسندند، افزود: نمی دانم چه اراده ای است که می خواهند در قبال اظهارات رئیس جمهور صف آرایی کنند؟

پیر موذن خاطر نشان کرد: شاید این اقدام شهرداری بر گرفته از این باشد که رئیس جمهور در یک سخنرانی درارتباط با بانوان عنوان کرد که باید موضوعات اساسی در مورد خانم ها را پیگیری کنیم.

رسائی برای قالیباف امضا جمع کرد

وی با اشاره به اینکه آقای حمید رسائی، نماینده تهران در مجلس برای آقای قالیباف امضا جمع می کرد، افزود: این موضوع بیانگر این است که طیف خاصی اقدام آقای قالیباف را پسندیده اند و این درحالی است که افراطی گری وتندروی با احساسات مردم، آرمانهای انقلاب و بینش اسلامی زاویه دارد.

پیرموذن باتاکید براینکه دراقدامی که افراطی ها بپسندند باید تردید کرد، افزود: باید طوری عمل کرد که با کار فرهنگی هم ارزشها را و هم شان خانم ها را حفظ کرد و برای انسجام و وحدت جامعه بیشتر انرژی گذاشت.

وی با اشاره به اینکه با این اقدامات غیر ضرور نمی شود یک عملکرد مثبت برای خود تعریف کرد، افزود: شاید این کار انگیزه را از همت مضاعف خانم ها بگیرد این درحالی است که باید تحقق حماسه اقتصادی ملاک عمل قرار بگیرد.

پیر موذن افزود: پرداخت به این مسائل با وجود مسائل محیط زیستی ترافیکی خیلی ضرورت ندارد و این مسائل از منابر، تریبونها به حد کافی از سوی خطبا پرداخته می شود.

ایلنا/۴مرداد ۱۳۹۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی