امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

جلوگیری از ورود مادر صبا آذرپیک به دادسرا

Bilderesultat for ‫عکس مادر صبا آذرپیک‬‎متاسفانه ساعت ٩.٣٠ مسئول حراست به ما گفت چرا امدید ، برید خانه و با تماس تلفنی پیگیری کنید، نزدیک ظهر هم که برای تماس با وکیل صبا به بیرون از دادسرا رفته بودیم در زمان برگشت به داخل، نگهبان گفت: گفتند که شما رو راه ندیم، تعجب کردیم و همکارشون گفتند امروز نه از فردا گفتند راهتون ندیم، …
*********

مادر صبا آذرپیک،روزنامه نگار زندانی در صفحه فیس بوک خود نوشت: امروز ۶١ روز از بازداشت دختر عزیزم صبای مهربانم میگذرد، طبق معمول از اول ساعت اداری مراجعه کردیم تا شاید به لطف خدا مژده ازادی صبا رو بشنویم و کار وثیقه را انجام دهیم .
متاسفانه ساعت ٩.٣٠ مسئول حراست به ما گفت چرا امدید ، برید خانه و با تماس تلفنی پیگیری کنید، نزدیک ظهر هم که برای تماس با وکیل صبا به بیرون از دادسرا رفته بودیم در زمان برگشت به داخل، نگهبان گفت: گفتند که شما رو راه ندیم، تعجب کردیم و همکارشون گفتند امروز نه از فردا گفتند راهتون ندیم، شک کردم احساس کردم صبا قرار نیست که ازاد بشه حتما خبری دارن که میدونند باعث ناراحتی مان میشود!!! من نگران سلامتی صبا هستم و بیش از یک ماه است که صبا بازجویی نشده. نمیدونم پس از ۶١ روز دعا و قران و قسم دادن خدا به ائمه و رسولش، به ماه رحمتش به عید بزرگش، دیگر به چه توکل کنم ، نمیدونم، شک کردم، یا قدرت را خدا میبیند و یا…..! ایا ….؟ نمیدانم اینگونه میخواهند کافران را مسلمان کنند و یا من مسلمان را کافر.

جرس/۵ مرداد۱۳۹۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی