امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

یورش وحشیانه ماموران به سلول زندانی سیاسی زن

در یورش وحشیانه به سلول این زندانی سیاسی زن، زندان‌بانان مرد را به‌کار برده بودند، این درحالی است که این زندان محل نگهداری زنان زندانی است. زندان‌بانان هم‌چنین او را تهدید کردند که درصورت انعکاس خبر یورش به سلولش و برخوردها با وی، او را تحت فشارهای بیشتری قرار خواهند داد…
**********

در طی چند روزگذشته، زندان‌بانان در زندان قرچک ورامین به سلول زندانی سیاسی «نگارحائری» یورش وحشیانه بردند و با برخوردهای غیرانسانی و وحشیانه اقدام به بازرسی سلول وی نمودند. زندان‌بانان اقدام به جمع آوری دست نوشته‌های وی نمودند واو را مورد بازرسی توهین آمیز بدنی قرار دادند. در یورش وحشیانه به سلول این زندانی سیاسی زن، زندان‌بانان مرد را به‌کار برده بودند، این درحالی است که این زندان محل نگهداری زنان زندانی است. زندان‌بانان هم‌چنین او را تهدید کردند که درصورت انعکاس خبر یورش به سلولش و برخوردها با وی، او را تحت فشارهای بیشتری قرار خواهند داد.

به گزارش« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» زندانی سیاسی«نگارحائری» توسط باندهای مافیایی زندان که در پخش مواد مخدر و سرکوب زندانیان نقش دارند و توسط رئیس و اطلاعات زندان هدایت می شوند، دائما مورد اذیت وآزار قرار دارد.

این زندانی سیاسی زن، دراثر وضعیت بد بهداشتی وعدم درمان چشمان وی دچارعفونت شدید شده است و بازجویان وزارت اطلاعات مانع درمان او هستند. زندان‌بانان درجواب به اعتراضات وی نسبت به عدم درمان و شرایط غیرانسانی به وی گفته اند: کاری خواهیم کرد که توعین سگ این‌جا بمیری.

وضعیت اسف‌بار زندان قرچک ورامین و ظلم و رفتارهای غیرانسانی دراین زندان هر روز درحال افزایش است و زندانیان زن ازامکانات اولیه انسانی محروم هستند و دائما ازطرف مأمورین زندان مورد آزار و اذیت و رفتارهای غیرانسانی و وحشی‌گری قرار می گیرند و به گفته تعداد زیادی از زندانیان عادی زن که می گویند در زندان و در زمان بازداشت، دائما مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند .

وضعیت بهداشتی زندان قرچک ورامین

۱ـ آب شرب زندانیان از چاه تامین می شود و غیربهداشتی است و مقدار زیادی کلر درآن به‌کار برده می شود که عملا غیرقابل استفاده می باشد و زندانیانی که ناچار به نوشیدن این آب هستند دچار بیماری‌های مختلفی می شوند.

۲ـ بهداشت فردی زندانیان به علت نبود امکانات بهداشتی در وضعیت فاجعه باری است.

۳ـ مسئولین زندان رفتارهایی به غایت غیرانسانی با زندانیان زن دارند.

۴ـ وضعیت تغذیه دراین زندان بسیار بد و اکثر زندانیان زن دچار سوء تغذیه هستند.

لازم به یادآوری است که پدراین زندانی سیاسی، زندانی سیاسی ماشالله حائری که در وضعیت وخیم جسمی است، چندسالی است که در زندان گوهردشت کرج زندانی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۸ شهریور ۱۳۹۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی