امروز:   فروردین ۲۸, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

فراخوان مسابقه عکس سازمان‌ملل با موضوع برابری جنسیتی


همزمان با «روز ملل متحد» مسابقه عکسی با موضوع برابری جنسیتی در سراسر منطقه آسیا و پاسیفیک برگزار می‌شود.
همچنین به این مناسبت کنفرانسی برگزار می‌شود که در آن پیشرفت‌ها و موانع پیشروی زنان دنیا در این زمینه بررسی خواهد شد. در این کنفرانس از «برنامه اقدام پکن» به عنوان یک چارچوب جهانی برای تشخیص برابری جنسیتی و قدرتمند ساختن زنان و دختران استفاده خواهد شد./

*****

فراخوان مسابقه عکس سازمان‌ملل با موضوع برابری جنسیتی

همزمان با «روز ملل متحد» مسابقه عکسی با موضوع برابری جنسیتی در سراسر منطقه آسیا و پاسیفیک برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس زنان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین به این مناسبت کنفرانسی برگزار می‌شود که در آن پیشرفت‌ها و موانع پیشروی زنان دنیا در این زمینه بررسی خواهد شد. در این کنفرانس از «برنامه اقدام پکن» به عنوان یک چارچوب جهانی برای تشخیص برابری جنسیتی و قدرتمند ساختن زنان و دختران استفاده خواهد شد.

کمیسیون اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل برای آسیا و اقیانوسیه (ESCAP) در مشارکت با آژانس‌ها و صندوق‌های سازمان ملل در این منطقه از تمامی عکاسان، طرفداران حقوق بشر، محیط زیست،‌ افراد جوان و مسن درخواست کردند در صورت تمایل عکس‌هایی با موضوع برابری جنسیتی ارسال کنند.

این مسابقه عکس در دو بخش برگزار می‌شود. در بخش نخست شرکت کنندگان می‌توانند تصاویر دیجیتال با کیفیت بالای خود را از طریق ایمیل به آدرس UN4Uphoto@un.org ارسال کنند. همچنین در بخش دوم تصاویر از طریق «اینستاگرام» و با استفاده از UN4Uphoto# به اشتراک گذاشته می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) ارسال نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان ملل، در صورتی که تصاویر فرستاده شده مورد تایید هیئت داوران مسابقه قرار گیرد در «روز ملل متحد» در بیست و چهارم ماه اکتبر به نمایش گذاشته می‌شود.

۴ مهر / ۱۳۹۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی