امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

نسرین ستوده روز آینده به تحصن خود در مقابل کانون وکلای دادگستری ادامه می‌دهد.

ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی هفته گذشته دادگاه انتظامی وکلا به درخواست دادگاه انقلاب و دادستانی تهران مبنی بر لغو پروانه وکالت نسرین ستوده پاسخ مثبت داده و طی حکمی وی را به مدت سه سال از حرفه وکالت منع کرده است…

**********

ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی هفته گذشته دادگاه انتظامی وکلا به درخواست دادگاه انقلاب و دادستانی تهران مبنی بر لغو پروانه وکالت نسرین ستوده پاسخ مثبت داده و طی حکمی وی را به مدت سه سال از حرفه وکالت منع کرده است.

وی از روز سه‌شنبه در اعتراض به این اقدام در مقابل کانون وکلای دادگستری تحصن کرد و فعالین مدنی همچون محمد نوریزاد که پیش‌تر برای بازپس گیری وسایل شخصی‌اش در خیابان پاستور تحصن کرده بود نیز به وی پیوست. (وسایل محمد نوریزاد توسط اطلاعات سپاه ضبط و با وجود مختومه شدن پرونده به وی بازپس داده نشده بود.)

همچنین پیمان عارف فعال سیاسی ملی گرا و دانشجوی ستاره دار که از دوماه پیش از ثبت نام برای مقطع دکترای وی ممانعت به عمل آمده به ایشان پیوست و قرار است طی روز شنبه نیز خانم ستوده را همراهی کند.

پیمان عارف در فیسبوک خود نوشت: «فردا ساعت ٩ صبح جلوى کانون وکلاى مرکز در کنار نسرین ستوده و محمد نوریزاد عزیز به تحصن خواهم ایستاد تا حقوق بنیادین بشر چون حق اشتغال، تحصیل و مالکیت اموال را براى دگراندیشانى چون خود فریاد برآوریم. از صبح یکشنبه نیز رحل تحصن جلوى وزارت علوم خواهم افکند!»

هرانا/ ۳آبان ۱۳۹۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی