امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

یک پیکان از اسیدپاش‌ها مراقبت می‌کرده است

ناصر جورکش پدر سهیلا جورکش،  قربانی ۲۶ ساله گفت: پلیس به راحتی می‌تواند رد موتورسوار‌ها و ماشین مورد نظر را با بررسی فیلم‌های دوربین‌های طرح ترافیک بگیرد٬ اما هنوز خبری از بازداشت این افراد نیست.وی همچنین گفته دوربین‌ مدار بسته یک مرکز آتش‌نشانی در محل وقوع جرم نیز باید تصاویری از موتورسواران و پیکان سفیدرنگ را ثبت کرده باشد…

**********

ناصر جورکش، پدر سهیلا جورکش یکی از قربانیان اسید‌پاشی‌های اصفهان سرنخ‌های تازه‌ای از عاملان اسید‌پاشی‌ها در این شهر را فاش کرد.

به گزارش هرانا به نقل از دیگر‌بان؛ آقای جورکش گفته دو نفر که روی یک موتور سوار بوده‌ و در زمان معینی اقدام به اسید‌پاشی می‌کرده‌اند از سوی یک خودروی پیکان حمایت می‌شده‌اند.

وی افزوده این پیکان سفیدرنگ پشت سر اسید‌پاش‌ها حرکت و از آن‌ها مراقبت می‌کرده و پلیس در تلاش برای شناسایی این ماشین است.
پدر این قربانی ۲۶ ساله اضافه کرده پلیس به راحتی می‌تواند رد موتورسوار‌ها و ماشین مورد نظر را با بررسی فیلم‌های دوربین‌های طرح ترافیک بگیرد٬ اما هنوز خبری از بازداشت این افراد نیست.

ناصر جورکش همچنین گفته دوربین‌ مدار بسته یک مرکز آتش‌نشانی در محل وقوع جرم نیز باید تصاویری از موتورسواران و پیکان سفیدرنگ را ثبت کرده باشد.
به نظر می‌رسد این تیم سازماندهی شده علاوه بر پوشاندن چهره خود در زمان اسید‌پاشی٬ پلاک موتور و خودروی مورد استفاده خود را نیز مخدوش و یا از پلاک جعلی استفاده کرده باشند.

پدر سهیلا جورکش همچنین اعلام کرده پلیس از آن‌ها خواسته بود خبر اسید‌پاشی بر صورت دخترش را در اختیار رسانه‌ها قرار ندهند.

هرانا/۱۰ آبان ۱۳۹۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی