امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

۳تجمع مردمی دیگر نیز مقابل مجلس شورای اسلامی


صاحبان واحدهای مسکن مهر پرند تاکنون چندین بار در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی برای واگذاری واحدهای مسکونی خود مقابل مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تجمع کرده اند… تعدادی از فارغ التحصیلان دندانپزشکی خارج از کشور هم خواستار جلوگیری از برخوردهای سلیقه ای با آیین نامه های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدند… تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی استان قزوین با تجمع مقابل مجلس خواستار حل مشکلات مربوط به دستمزد و انعقاد قرارداد با شرکت مخابرات ایران شدند./

******

صاحبان واحدهای مسکن مهر پرند تاکنون چندین بار در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی برای واگذاری واحدهای مسکونی خود مقابل مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تجمع کرده اند.
تعدادی از فارغ التحصیلان دندانپزشکی خارج از کشور امروز هم با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار جلوگیری از برخوردهای سلیقه ای با آیین نامه های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدند.
امروز همچنین تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی استان قزوین با تجمع مقابل مجلس خواستار حل مشکلات مربوط به دستمزد و انعقاد قرارداد با شرکت مخابرات ایران شدند.

به گزارش سحام، جمعی از صاحبان مسکن مهر پرند در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی برای تحویل واحد مسکونی خود مقابل مجلس تجمع کردند.
یکی از این تجمع کنندگان گفت: ما چند سال پیش تمامی وجوه برای خرید این واحدهای مسکونی را پرداخت کرده ایم ولی دوباره از ما تقاضای پرداخت ۱۰ الی ۱۷ میلیون تومان کرده اند.
وی با یادآوری این که درخواست دوباره وجوه از ما خلاف قانون است، اظهار داشت: این در حالی است که ما همزمان با خرید این خانه ها، هزینه سیستم گرمایشی و کابینت را پرداخت کرده ایم ولی آنان حاضر به تحویل این امکانات به ما نیستند. تجمع کنندگان خواستار حمایت دولت از آنها هستند.
صاحبان واحدهای مسکن مهر پرند تاکنون چندین بار در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی برای واگذاری واحدهای مسکونی خود مقابل مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تجمع کرده اند.
اخیرا به متقاضیان مسکن مهر در برخی مناطق همچون پردیس و پرند اعلام شد که سهم آورده آنها برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تا ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

فارغ التحصیلان دندانپزشکی خارج از کشور این هفته و هفته های گذشته بارها با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکل نحوه پذیرش آنها در داخل کشور شده اند.
تجمع کنندگان با حمل دست نوشته ها و بنرهایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند از برخوردهای سلیقه ای با آیین نامه های مصوب وزارت بهداشت جلوگیری کنند.
آنان همچنین خواستار حل سریع مشکلات ایجاد شده از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت و اجرای آیین نامه های این وزارتخانه مطابق دوره های گذشته هستند.

همچنین تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی استان قزوین با تجمع مقابل مجلس خواستار حل مشکلات مربوط به دستمزد و انعقاد قرارداد با شرکت مخابرات ایران شدند.
۸ بهمن / ۱۳۹۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی