امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

چین میزبان نشست جهانی “تساوی جنسیتی و توانمندسازی زنان”

05-2سپتامبر امسال (۲۰۱۵) چین و سازمان ملل میزبان مشترک «نشست سران جهان با موضوع تساوی جنسیتی و توانمندسازی زنان» در مقر سازمان ملل خواهند بود. نماینده چین می گوید« این نشست به کشورهای عضو انگیزه قوی برای اجرای «بیانیه و طرح عمل پکن» در رابطه با حقوق زنان را خواهد داد»/

****

سپتامبر امسال (۲۰۱۵) چین و سازمان ملل میزبان مشترک «نشست سران جهان با موضوع تساوی جنسیتی و توانمندسازی زنان» در مقر سازمان ملل خواهند بود.

به گزارش سرویس زنان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «وانگ مین»، نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: این نشست که با میزبانی مشترک چین و «نهاد زنان سازمان ملل» برگزار خواهد شد برای دستیابی به اهداف برابری جنسیتی در «دستور کار توسعه پس از ۲۰۱۵» موثر و مفید خواهد بود.

وی افزود: بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در این نشست، شرکت و در مراسم افتتاحیه سخنرانی خواهد کرد. این نشست به کشورهای عضو انگیزه قوی برای اجرای «بیانیه و طرح عمل پکن» در رابطه با حقوق زنان را خواهد داد.

وی ادامه داد: ما مشتاقانه منتظر حضور سران جهان و مقامات بین‌المللی در این اجلاس هستیم که فرصتی مفید برای آنان است تا تعهدات بیشتری در خصوص ارتقای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان ارائه دهند و به طور جدی برای دستیابی به پیشرفت‌های بیشتر و جهانی در این زمینه فعالیت کنند.

وانگ مین با اشاره به فعالیت‌های «نهاد زنان سازمان ملل» متذکر شد: توانمندسازی اقتصادی زنان به ارتقای سلامت و آموزش آنان و کودکان کمک می‌کند و عامل ارتباط رشد اقتصادی و توسعه اجتماعی خواهد بود.

به گزارش شینهوآ، «نهاد زنان سازمان ملل» سازمانی است که در رابطه با حقوق زنان فعالیت می‌کند و تلاش‌های آن وقف برابری جنسیتی و توانمندسازی مالی زنان شده است.

۱۳ تیر / ۱۳۹۴

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی