امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

اعلام همبستگی با فراخوان «کمپین حمایت از مادران زندانی»

1 کنشگران ‫«‏کمپین‬ حمایت از مادران زندانی» با صدور فراخوانی اعلام کرده اند که در حمایت از زنانی که در کنار تمام سختی‌های زندان، رنج دوری از فرزند را نیز به جان خریده‌اند، مقابل کاخ صلح در شهرلاهه، شنبه ۳۱ مرداد ماه برابر با ۲۲ آگوست از ساعت ۱۶ تا ۱۷ گرد هم جمع می شوند. بدنبال این فراخوان کانون مدافعان حقوق بشر و جمعی از مادران پارک لاله اعلام همبستگی کردند

 

***

 

armکانون مدافعان حقوق بشر در پی فراخوان تجمع برای حمایت از مادران زندانی در شهر لاهه توسط جمعى از کنشگران ‫مدنی، سیاسی و فرهنگی، از این فراخوان حمایت کرد.
به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، جمعى از کنشگران ‫«‏کمپین‬ حمایت از مادران زندانی» با صدور فراخوانی اعلام کرده بودند که در حمایت از زنانی که در کنار تمام سختی‌های زندان، رنج دوری از فرزند را نیز به جان خریده‌اند، مقابل کاخ صلح در شهرلاهه، گردهم جمع می‌شوند.
نرگس‬ محمدى، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر و فعال مدنی با نگارش دل‌نوشته‌ای برای فرزندانش از زندان اوین، از وضعیت مادران زندانی، به‌خصوص مادران زندانی سیاسی سخن گفته بود.
با انتشار دل‌نوشته خانم محمدی، جمعی از فعالان مدنی، فرهنگی و سیاسی کارزاری را در حمایت از مادران زندانی و با شعار «همراه و در کنار مادران زندانی» آغاز کردند.
متن کامل اطلاعیه کانون مدافعان حقوق بشر در حمایت از فراخوان تجمع در شهر لاهه برای حمایت از مادران زندانی به شرح زیر است:
کانون مدافعان حقوق بشر با اعلام حمایت از فراخوان تجمع «کمپین حمایت از مادران زندانی» از کلیه آزادگان جهان دعوت می‌کند با حضور در این تجمع که در لاهه برگزار می‌شود، پژواک صدای دادخواهی زنانی باشند که آسایش زندگی خود و خانواده‌هایشان را برای آزادی و برابری و امنیت یکایک افراد جامعه ارزانی داشته‌اند.
محل برگزاری تجمع: هلند، شهر لاهه، مقابل کاخ صلح
زمان برگزاری تجمع: شنبه ۳۱ مرداد ماه برابر با ۲۲ آگوست از ساعت ۱۶ تا ۱۷
کانون مدافعان حقوق بشر

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

logomadaranمادران پارک لاله ایران ضمن اعلام همبستگی با کمپین حمایت از مادران زندانی٬ بر این باورند:

مادران زندانی بخشی از زندانیان عقیدتی-سیاسی می‌باشند که به واسطه زن بودن و مادر بودنشان، ظلم مضاعفی به آنان روا می‌گردد.
ما مادران پارک لاله ضمن همدردی با این مادران ٬ آزادی کلیه زندانیان عقیدتی-سیاسی بویژه مادران زندانی را خواهانیم.
جمعی از مادران پارک لاله ایران

۲۸ مرداد ۱۳۹۴

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی