امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

بازداشت چند تن از معترضان به حیوان‌آزاری

hivanazari-250216گزارش‌ها از ایران حاکی است در پی تجمع روز گذشته چهارشنبه (۵ اسفند) گروهی از معترضان به حیوان آزاری در مقابل مجلس ایران، نیروهای امنیتی تعدادی از معترضان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. تعدادی از این افراد نیز بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند

 

***

 

گزارش‌ها از ایران حاکی است در پی تجمع روز گذشته چهارشنبه (۵ اسفند) گروهی از معترضان به حیوان آزاری در مقابل مجلس ایران، نیروهای امنیتی تعدادی از معترضان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. تعدادی از این افراد نیز بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.
براساس گزارش‌های رسیده از ایران این تجمع قرار بود برای اعتراض به نبود قانون جلوگیری از حیوان‌آزاری در مقابل مجلس برگزار شود، اما به گفته شاهدان عینی همزمان با این تجمع نیروهای امنیتی و لباس شخصی در مقابل آنها صف کشیدند.

انتشار تصاویر ضرب و جرح یک سگ به دست یک شکارچی غیر مجاز در شمال ایران، باعث واکنش گروه‌های حامی حقوق حیوانات شد.

روز دوشنبه سوم اسفند، صدها نفر در اعتراض به این موضوع به همراه تعدادی از هنرمندان مقابل سازمان حفاظت از محیط زیست ایران تجمع کردند.

این تجمع مورد توجه کاربران شبکه های مجازی قرار گرفته و تصاویر زیادی از این تجمع در این شبکه ها منتشر شده است.

همچنین اعلام شد که فرد خاطی بازداشت شده و سگ نیز در یکی از مراکز سازمان محیط زیست در استان گلستان تحت مراقبت و نگهداری است.

هر چند برخی از فعالان حقوق حیوانات بر این باور هستند که سگی که تصاویر او منتشر شده، نمی‌تواند همان سگی باشد که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

این نخستین بار نیست که انتشار اخبار و تصاویر آزار حیوانات در ایران خبرساز می شود، اما طرفداران حقوق حیوانات می گویند نبود ساز و کار قانونی در این حوزه باعث می شود که موضوع پس از مدتی به فراموشی سپرده می‌شود.

گویا نیوز ـ ۷ اسفند ۱۳۹۴

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی