امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

هدیه تهرانی و چند تن از دوستداران محیط زیست دستگیر شدند

tajamohadieدر جریان تجمع حامیان محیط زیست و حقوق حیوانات که همزمان با مراسم سیزده بدر در پارک لاله تهران برگزار شده بود، هدیه تهرانی و تعداد دیگری از حاضرین بازداشت شدند.هدیه تهرانی بازیگر سینما و چند تن از فعالان محیط زیست  دستگیر و به محل نامعلومی منتقل شدند.این تجمع ساعت ٢ بعدازظهر قرار بود آغاز شود

 

***

 

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان تجمع حامیان محیط زیست و حقوق حیوانات که همزمان با مراسم سیزده بدر در پارک لاله تهران برگزار شده بود، هدیه تهرانی و تعداد دیگری از حاضرین بازداشت شدند.

این تجمع که با هدف حمایت از حقوق حیوانات و محیط زیست فراخوان داده شده بود، ابتدا در بهارستان قرار بود برگزار شود که تجمع کنندگان توسط نیروهای انتظامی متفرق شدند و از آنجا به پارک لاله رفتند.

نیروهای لباس شخصی که از نخستین دقایق برگزاری این مراسم  در پارک لاله مشغول فیلمبرداری از تجمع کنندگان بودند، هدیه تهرانی و چند نَفَر دیگر را با ون های شخصی به مکان نامعلومی منتقل کردند.

لازم به ذکر است هدیه تهرانی، این ستاره سینما و فعال محیط زیست پیشتر در اینستگرام خود فراخوان این تجمع را منتشر کرده بود. این تجمع ساعت ٢ بعدازظهر قرار بود آغاز شود.

قابل توجه است در زمان تدوین این گزارش، گزارشات تایید نشده ای خبر از آزادی بازداشت شدگان با اخذ تعهد می دهد.

 

۱۴ فروردین ۱۳۹۵

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی