امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

«صلح را بدون اسلحه برقرار کن!»

Plattform 20000 Frauenدومین میزگرد تجمعی فمینیستی زنان مترقی اتریش «پلاتفرم ۲۰٫۰۰۰ زن» شنبه چهارم یونی ۲۰۱۶ در یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد وین برگزار می‌شود. این برنامه با شعار «وقتی تو بیشتر از آنچه که نیاز داری در اختیارت هست، یک میز طولانی به جای نرده‌های بلند برپا کن!» (این شعار اشاره دارد به ایجاد دیوارهای بلند با سیم‎های خاردار که در مرزهای کشورهای اروپایی ایجاد شد تا از ورود پناهجویان جنگزده به داخل اروپا جلوگیری کند!)

************

«صلح را بدون اسلحه برقرار کن!»

دومین میزگرد تجمعی فمینیستی زنان مترقی اتریش «پلاتفرم ۲۰٫۰۰۰ زن» شنبه چهارم یونی ۲۰۱۶ در یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد وین برگزار می‌شود. این برنامه با شعار «صلح را بدون اسلحه برقرار کن!»، «وقتی تو بیشتر از آنچه که نیاز داری در اختیارت هست، یک میز طولانی به جای نرده‌های بلند برپا کن!» (این شعار اشاره دارد به ایجاد دیوارهای بلند با سیم‎های خاردار که در مرزهای کشورهای اروپایی ایجاد شد تا از ورود پناهجویان جنگزده به داخل اروپا جلوگیری کند!)

این میزگرد تجمعی در روز شنبه ۴ یونی ۲۰۱۶ از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در یکی از خیابان‌های پررفت و آمد وین به نام Mariahilferstrasse برگزار می‌شود.

در دعوتنامه نوشته شده: «برای این روز از شما صمیمانه دعوت می‌کنیم تا باهم در حمایت از زنان پناهجو و خانواده‌هایشان یک تابلوی بلند در این خیابان ایجاد کنیم. بنابراین با خود غذا و نوشابه بیاورید و بگذارید تا ضیافتی از دوستی را در فضای عمومی جشن بگیریم.

دعوتنامه کامل به آلمانی

برنامه این روز

خلاصه و ترجمه از سیمین

دوم یونی ۲۰۱۶ (۱۳ خرداد ۱۳۹۵)

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی