امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

۱۱ عضو شبکه مدلینگ در زاهدان بازداشت شدند

model سپاه پاسداران از دستگیری ۱۱ تن مرتبط با فعالیت مدلینگ در شهر زاهدان خبر داده و اعلام کرده این افراد «عکس‌های مستهجن» در فضای مجازی منتشر و آتلیه‌های زیرزمینی داشتند و در تلاش برای «رواج مدلینگ» بودند. اطلاعات سپاه پاسداران ایران از اریبهشت سال جاری پرونده‌ای به نام «پروژه عنکبوت» باز کرده است که در این پروژه مرکز جرایم سازمان یافته سپاه تعدادی از مدل‌ها و عکاسان ایرانی فعال در عرصه مدلینگ را بازداشت می‌کند…

************

سپاه پاسداران: ۱۱ عضو شبکه مدلینگ در زاهدان بازداشت شدند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از دستگیری ۱۱ تن مرتبط به فعالیت مدلینگ در شهر زاهدان خبر داد.

از اردیبهشت گذشته شماری از افرادی که در ایران مدلینگ می‌کردند بازداشت شده‌اند.خبرگزاری تسنیم یکشنبه ۲۵ مهر گزارش داد سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان «یک شبکه سازمان‌یافته مدلینگ» را در شهر زاهدان، مرکز این استان شناسایی کردند و ۱۱ تن را در این ارتباط دستگیر کردند.

سپاه اعلام کرد که این افراد «عکس‌های مستهجن» در فضای مجازی منتشر می‌کردند، آتلیه‌های زیرزمینی داشتند و در تلاش برای «رواج مدلینگ» بودند.

اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان همچنین گزارش داد که شماری از افرادی نیز که «ناخواسته در دام این شبکه افتاده بودند، احضار و ارشاد شدند».

به علاوه سه آتلیه عکاسی زیرزمینی نیز پلمپ شدند.

اطلاعات سپاه پاسداران ایران از اریبهشت سال جاری پرونده‌ای به نام «پروژه عنکبوت» باز کرده است که در این پروژه مرکز جرایم سازمان یافته سپاه تعدادی از مدل‌ها و عکاسان ایرانی فعال در عرصه مدلینگ را بازداشت می‌کند.

مرکز جرایم سازمان‌یافته با صدور اطلاعیه‌ای به «برخورد با مدیران چند صفحه فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی در شبکه‌های ارتباطی خارجی» و «حضور و رفت و آمد قابل توجه برخی عناصر در کشورهای همسایه و غربی» اشاره کرده و از انجام عملیات برون‌مرزی چندمرحله‌ای برای اشراف و برخورد قاطع با این شبکه‌ها خبر داده و گفته بود که قرار است مستندات تصویری آن در آینده منتشر شود.

زمانه ـ ۲۵ مهر ۱۳۹۵

 

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی