امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

در آستانه سالگرد انقلاب بهمن سال ۵۷

Khomeini-57-Rooznamehاکسیون اعتراضی در برلین

در ۳۸ امین سالگرد انقلاب بهمن سال ۵۷ دستگاه تبلیغاتی ـ فرهنگی رژیم جمهوری اسلامی ایران در برلین در هتلی در «شتِگلیتس» با عوامل و وابستگان خود برای رجز خوانی و برگ و زینت دادن به ورود آیت الله خمینی و حکومت ننگینش ضیافتی در بزرگداشت او ترتیب  داده اند. از این رو جمعی از فعالان سیاسی ساکن برلین در سوم فوریه در اعتراض به این «یادمان»گردهم آمدند

 

 

***

 

 

در ۳۸ امین سالگرد انقلاب بهمن سال ۵۷ دستگاه تبلیغاتی ـ فرهنگی رژیم جمهوری اسلامی ایران در برلین در هتل «شتِگلیتس» با عوامل و وابستگان خود برای رجز خوانی و برگ و زینت دادن به ورود آیت الله خمینی و حکومت ننگینش ضیافت داده اند. از این رو جمعی از فعالان سیاسی ساکن برلین در سوم فوریه در اعتراض به این «یادمان»گردهم آمدند.
این در حالی است که آیت الله خمینی آزادی و دمکراسی و عدالت اجتماعی که در پاریس و هنگام ورود به ایران  به مردم بی حجاب و باحجاب ، مذهبی و غیر مذهبی ، زن و مرد و فارس و غیر فارس  وعده داده بود بعد از فروپاشی رژیم استبدادی شاه به  عمل نرساند، بلکه توسط وابستگان و همراهان، به محض به قدرت رسیدن و تثبیت خود، فرمان حجاب اجباری ، تفکیک و تبعیض جنسیتی، سنگسار، قطع دست و پا، دستگیری، زندانی ، شکنجه و اعدام هزاران نفر دگر اندیش را در مناطق مختلف ایران صادر و به اجرا درآورد. همچنین میلیون ها نفر دیگر بخاطر شرایط اختناق و ارعاب حکومت خانه و زندگی خود را رها و وادار به ترک و مهاجرت از ایران شدند.  صدای منتقدین و معترضین هم بطرق مختلف خاموش  شود آنگاه آهنگ رشد اختلاس، بیکاری، فقر، خشونت، کودک کار، اعتیاد، کارتون خوابی و گورخوابی است که سربه فلک می زند. نگاهی به سرتیتر روزنامه های آن زمان و هم اکنون کمترین ابهامی در این رابطه باقی نمی گذارد.
علیه این شرایط اسف بار و برای آزادی کلیه زندانیان سیاسی ـ عقیدتی، آزادی بیان، اجتماعات، تشکل ها و لغو حجاب اجباری ده ها نفر در هوای بارانی و سرد تظاهرات کردند و نه به حکومت جمهرری اسلامی بی کفایت با ۳۸ سال حکمرانی مبنی بر نقض حقوق بشر گفتند.

امید که مردم ایران با آگاهی و همبستگی  به حقوق حقه و برابر خود دست پیدا کنند.
این برنامه در پاسخ به دعوت کانون پناهندگان سیاسی و کمیته دفاع از زندانیان سیاسی در برلین به مدت یک ساعت  انجام گرفت.

20170203_18113120170203_18114157revolutionKhomeini-57-Rooznameh

 

آذین ـ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی