امروز:   اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

یونیسف: ۱۰ میلیون کودک یمنی نیاز مبرم به کمک‌ دارند

3 یونیسف اخیرا از طریق صفحه رسمی خود در فیس‌بوک اعلام کرد که ۱۰ میلیون کودک یمنی نیاز مبرم به کمک‌های بشردوستانه فوری دارند.یونیسف همچنین اعلام کرد: کودکان نیاز به مراقبت‌های اولیه بهداشتی، تغذیه،‌ آب آشامیدنی سالم، مراقبت و آموزش دارند. وزارت بهداشت یمن گزارش داد، میزان ابتلا به وبا در یمن به ۲۶۹ هزار و ۶۰۸ تن و میزان تلفات این بیماری از ۲۷ آوریل تا امروز به ۱۶۱۴ تن رسیده است…/

*****

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که ۱۰ میلیون کودک در یمن نیاز مبرم به کمک‌های بشردوستانه فوری دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، یونیسف اخیرا از طریق صفحه رسمی خود در فیس‌بوک اعلام کرد که ۱۰ میلیون کودک یمنی نیاز مبرم به کمک‌های بشردوستانه فوری دارند.

یونیسف همچنین اعلام کرد: کودکان نیاز به مراقبت‌های اولیه بهداشتی، تغذیه،‌ آب آشامیدنی سالم، مراقبت و آموزش دارند.

این سازمان همچنین تاکید کرد، بدون وقفه و به صورت مداوم با مقامات محلی در استان‌های مختلف، ‌سازمان‌های محلی و بین‌المللی به منظور کمک‌رسانی گسترده به این کودکان همکاری می‌کند.

یمن از پاییز سال ۲۰۱۴ میلادی شاهد جنگ بین نیروهای دولت مستعفی از یک سو و گروه‌ “انصارالله” و نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن از سوی دیگر است و شرایط انسانی سخت و دشواری را سپری می‌کند که به طور گسترده روی کودکان تاثیر گذاشته و اقتصاد این کشور را وخیم کرده است.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت یمن گزارش داد، میزان ابتلا به وبا در یمن به ۲۶۹ هزار و ۶۰۸ تن و میزان تلفات این بیماری از ۲۷ آوریل تا امروز به ۱۶۱۴ تن رسیده است.

۱۳ تیر / ۱۳۹۶ ‏

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی