امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی می‌توانند تابعیت ایران بگیرند

2سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن، فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی می‌توانند تابعیت ایران را دریافت کنند. وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی برای کسب تابعیت ایرانی دیگر نیاز به سلب تابعیت پیشین خود از طریق پدر را ندارند../

******

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن، فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی می‌توانند تابعیت ایران را دریافت کنند.

احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس طرح «اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» بررسی و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی برای کسب تابعیت ایرانی دیگر نیاز به سلب تابعیت پیشین خود از طریق پدر را ندارند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین یادآور شد: در این جلسه لایحه انتزاع تعدادی از وزارتخانه‌ها به عنوان کمیسیون فردی مطرح شد و موضوع انتزاع سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلیل طولانی شدن بحث رأی‌گیری درخصوص آن به جلسه آینده موکول شد.

۲۰ تیر / ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی