امروز:   اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

التهاب جامعه در پی قتل دختر هفت ساله

2آتنا اصلانی٬ دختربچه هفت ساله‌ای که در پارس‌آباد مغان، در استان اردبیل، به قتل رسیده است، پزشکی قانونی تایید کرده که او پیش از مرگ مورد آزار و اذیت جنسی نیز واقع شده است. آتنا در ۲۸ خرداد محل دستفروشی پدرش را به قصد آب خوردن و یا دستشویی ترک کرده بود و براساس شواهد موجود؛ توسط یکی از همسایگان به قتل رسید.امروز همچنین مشخص شد که قاتل در دو مورد جنایت دیگر نیز نقش داشته است../

******

درست در روزی که جمعیتی انبوه به تشییع جنازه آتنا اصلانی رفته بودند مشخص شده قاتل٬ حداقل در دو مورد جنایت دیگر دست داشته است.
آتنا اصلانی٬ دختربچه هفت ساله‌ای که در پارس‌آباد مغان، در استان اردبیل، به قتل رسیده است. پزشکی قانونی تایید کرده که او پیش از مرگ مورد آزار و اذیت جنسی نیز واقع شده است.
آتنا اصلانی حدود سه هفته پیش گم شد و پس از آن خانواده او و مسئولان محلی در جستجویش بودند.
پنج روز پس از گم شدن آتنا پلیس فردی را به ظن نقش داشتن در مفقود شدن او دستگیر کرد و حدود ۲۰ روز پس از گم شدن آتنا جنازه او در یک بشکه رنگرزی در پارکینگ خانه فرد مظنون پیدا شد. پس از پیدا شدن جنازه آتنا اصلانی جمعیتی خشمگین به محل کار این فرد حمله کرد و با پرتاب سنگ و دشنام اعتراض خود را نشان دادند. امروز نیز صدها نفر از اهالی پارس‌آباد مقان با حضور در مراسم تشییع جنازه و نصب پارچه‌نوشته‌هایی با خانواده این کودک همدردی کرده‌اند.
پلیس اعلام کرده که متهم بازداشتی به قتل آتنا اصلانی اعتراف کرده است. امروز همچنین مشخص شد که قاتل در دو مورد جنایت دیگر نیز نقش داشته است.
عبدالله طباطبایی٬ دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد٬ در این رابطه گفت: «جسد خانمی که دو سال پیش در کنار روستای مجیدآباد پیدا شده بود توسط همین شخص به قتل رسیده بوده که در بازجویی به آن اعتراف کرد.» به گفته طباطبایی با اعتراف قاتل آتنا احتمال، اینکه وی به قتلهای سریالی مرتکب شده یا دست داشته باشد بیشتر است لذا تحقیقات و بازجویی از قاتل ادامه دارد و خبرهای تکمیلی به محض روشن شدن جریانات به اطلاع مردم خواهد رسید.
او همچنین تایید کرد که به پرونده آتنا اصلانی خارج از نوبت رسیدگی می شود.
ناصر عتباتی٬ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، انگیزه قاتل آتنا را آزار و اذیت جنسی اعلام کرد و گفت: «با دستور دادستان مرکز استان اردبیل تیم چهار نفره از متخصصان پزشکی قانونی با دقت معاینه جسد را انجام دادند و به رغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کردند.»
به گفته عتباتی قاتل ۴۲ ساله، متاهل، دارای فرزند و سابقه دار است که پیش از این نیز ۵ سابقه کیفری از جمله کودک‌ربایی، تجاوز به عنف و اعمال منافی عفت داشته است.»
کاربران فضای مجازی با هشتگ #آتنا_اصلانی به این موضوع واکنش نشان دادند. گروهی خواستار مجازات هرچه سریعتر قاتل شدند. اما بیشتر کاربران به «کم توجهی قوه قضاییه و بی‌دقتی نیروی انتظامی» در رسیدگی به پرونده قاتل آتنا٬ پیش از قتل او اعتراض داشتند. خصوصا آنکه او سابقه کودک آزادی نیز داشته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، پیکر آتنا اصلانی؛ کودک هفت‌ساله اردبیلی؛ در پارس‌آباد مغان تشییع شد.

آتنا در ۲۸ خرداد محل دستفروشی پدرش را به قصد آب خوردن و یا دستشویی ترک کرده بود و براساس شواهد موجود؛ توسط یکی از همسایگان به قتل رسید. جسد او سه هفته بعد با بررسی‌های نیروی انتظامی در یک ساک و درحالیکه در بشکه‌ای پلاستیکی در پارکینگ پنهان شده بود، پیدا شد.

۲۱ تیر / ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی