امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

طرح اتهامات جدید علیه نازنین زاغری

3ریچارد راتکلیف همسر نازنین زاغری، شهروند ایرانی-بریتانیایی زندانی در ایران از طرح اتهامات تازه علیه همسرش خبر داد. او که دوران پنج ساله محکومیتش در اوین به اتهام «براندازی نرم» را می گذراند با اتهامات جدیدی روبروست که می‌تواند دوران محکومیت او را تا ۱۶ سال دیگر افزایش دهد…/

******

ریچارد راتکلیف همسر نازنین زاغری، شهروند ایرانی-بریتانیایی زندانی در ایران از طرح اتهامات تازه علیه همسرش خبر داد.
او که دوران پنج ساله محکومیتش در اوین به اتهام «براندازی نرم» را می گذراند با اتهامات جدیدی روبروست که می‌تواند دوران محکومیت او را تا ۱۶ سال دیگر افزایش دهد.
همسر نازنین زاغری به رویترز گفت که او روز یکشنبه بار دیگر در دادگاهی در زندان اوین حاضر شد تا در برابر اتهامات جدید وارد شده از خود دفاع کند. این اتهامات شامل مواردی چون همکاری با سازمان‌هایی که به دنبال براندازی حکومت ایران هستند و دریافت حقوق از آنهاست.
به گفته ریچارد راتکلیف، همسرش در دادسرای اوین به براندازی نرم، دریافت پول از بی بی سی و رویترز متهم شده است. نازنین زاغری تمامی اتهامات را رد کرده است.
نازنین زاغری، شهروند دوتابعیتی ایرانی انگلیسی، در ۱۹ شهریور به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» به پنج سال زندان محکوم شده بود. او که همراه با فرزند خردسالش به ایران سفر کرده بود، روز ۱۵ فروردین، در هنگام خروج ازز ایران، بازداشت شد. زاغری برای بنیاد تامسون رویترز، نهاد خیریه‌ای در لندن، کار می‌کرد. بنیادی که مستقل از موسسه خبری تامسون رویترز و خبرگزاری رویترز است.

زیتون–۱۸ مهر / ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی