امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

کنار گذاشتن دختران ایران از مسابقات بسکتبال زیر ۱۶ سال آسیا بخاطر بدهی به فیبا

بسکتبال دخترانتیم بسکتبال دختران ایران که برای نخستین بار پس از ۳۷ سال قرار بود در یک رویداد رسمی حضور داشته باشد به علت بدهی حدودا ۳۲۵ هزاردلاری فدراسیون به فیبا، از برنامه بازی‌های زیر ۱۶ سال آسیا کنار گذاشته شد. این اتفاق درحالی رخ داد که قرعه کشی مربوطه صورت گرفته بود و تیم دختران ایران با تیم‌های هند، نپال و سریلانکا همگروه بود و قراربود امروز ۳۰ مهر در نخستین مصاف مقابل سریلانکا قرار گیرد اما در برنامه بازیها، دیدارهای تیم ایران حذف شده است.

 

تیم بسکتبال دختران ایران از بازی های قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ حذف شد.

تیم بسکتبال دختران ایران که برای نخستین بار پس از ۳۷ سال قرار بود در یک رویداد رسمی حضور داشته باشد به علت بدهی فدراسیون به فیبا، از برنامه بازی‌های زیر ۱۶ سال آسیا کنار گذاشته شد. این اتفاق در حالی رخ داد که قرعه کشی مسابقات زیر ۱۶ سال دختران آسیا صورت گرفته بود و ایران با تیم‌های هند، نپال و سریلانکا همگروه بود و قراربود فردا در نخستین مصاف مقابل سریلانکا قرار گیرد اما در برنامه بازیها، دیدارهای تیم ایران حذف شده است.

گفته می‌شود این موضوع بخاطر بدهی حدودا ۳۲۵ هزاردلاری فدراسیون بسکتبال ایران به فدراسیون جهانی است.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به خبرنگار ایسنا تنها به گفتن جمله ای کوتاه بسنده کرد و گفت: در جلسه حضور دارم و به دنبال حل مشکل هستم.

باید دید فدراسیون ایران می تواند امشب مشکل را حل کند و تیم دختران را به جدول مسابقات برگرداند یا اولین حضور بانوان بسکتبالیست (تیم پنج نفره) پس از ۳۷ سال محقق نمی‌شود.

برنامه مسابقات و حذف تیم ایران از برنامه بازیها

ایسنا ـ ۲۹ مهر ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی