امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

پشت پرده سناریوی پرهیاهوی دختربچه ژیمناست ایرانی

مسابقات ژیمناستیک جوانان کشوروقتی یک عکس بهانه‌ای برای تسویه حساب‌ می‌شود؛ پدر دختر ۱۰ ساله ژیمناست ایرانی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در مورد حواشی ایجاد شده درباره دختر ورزشکارش در فضای مجازی مبنی بر این که در مسابقات ژیمناستیک خارجی و بدون حجاب حضور داشته، می‌گوید این عکس‌ها مربوط به تمرینهایی است که در سفر خانوادگی آنها به ارمنستان و در پایان تمرینها و با حضور مربیان خارجی گرفته شده است و عکس‌ها از گوشی وی برداشته‌ شده است!

***********

وقتی یک عکس بهانه‌ای برای تسویه حساب‌ می‌شود

عبدی‌پور: مسابقه‌ای در کار نبود

پدر دختر ژیمناست ایرانی می‌گوید که دختر او به مسابقات ژیمناستیک مالزی نرفته است و عکس‌های منتشر شده مربوط به تمرینات دخترش در ارمنستان است.

به گزارش ایسنا، بعد از انتشار تصاویری از  دختر ژیمناست حدودا ۱۰ ساله ایرانی و واکنش فدراسیون به این موضوع، پدر این دختر می گوید که اصلا در مسابقات مالزی حضور نداشته‌اند. در این شرایط به نظر می‌رسد که این موضوع بهانه‌ای شده برای تسویه حساب برخی اختلافات شخصی در ژیمناستیک.

فرشید عبدی پور پدر دختر بچه ژیمناست ایرانی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حواشی ایجاد شده در مورد دخترش در فضای مجازی مبنی بر این که در مسابقات ژیمناستیک خارجی و بدون حجاب حضور داشته  است، اظهار کرد: این عکس‌ها مربوط به مسابقه کوالالامپور نیست و دختر من به تمریناتی در کشور ارمنستان رفته بود. این سفر ما به ارمنستان خانوادگی و با حضور همسرم، دختر و پسرم انجام شد.

او ادامه‌ داد: از طرفی دیگر مسابقاتی در کوالالامپور و با حضور دختران کرجی و با حضور رییس هیات ژیمناستیک استان ایلام انجام شد. این مسابقات دو، سه سال است که برگزار می‌شود. ما هم قرار بود به این مسابقات برویم،  ولی با توجه به شرایطی که وجود داشت از رفتن به این مسابقات منصرف شدیم.

پدر دختر ژیمناست ایرانی خاطر نشان کرد: می‌خواهند من را به این موضوع وصل کنند. عکس ها را از گوشی من برداشته‌اند و من نمی‌دانم چه عکس‌هایی منتشر شده است. دختر من اصلا به مالزی نرفته و می‌توانم با پاسپورتش آن را ثابت کنم. تمرینات ارمنستان نیز به صورت مجزا و در دو سالن برگزار شد و این عکس‌ها بعد از پایان تمرینات و با حضور مربیان خارجی گرفته شده است.

رییس هیات ژیمناستیک شهرستان فردیس در پایان در مورد این که دخترش به کمیته‌ انضباطی دعوت شده است، گفت‌: سفر شخصی من به کسی ربطی ندارد. آنجا مسابقه نبود و دخترم تمرین کرد و سالن‌ دختران و پسران نیز مجزا بودند.

۴ دی ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی