امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

زنان عربستان در ورزشگاه ها

img_47539قانون جدید عربستان سعودی برای امکان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها که در ماه اکتبر سال گذشته اتخاذ شده بود، آخر این هفته‌ اعمال می‌شود. در یازده هفته‌ گذشته تغییراتی برای حضور بانوان در سه استادیوم عربستان انجام شد به ‌این‌ ترتیب آخر این هفته‌ سه مسابقه فوتبالی در عربستان سعودی با حضور تماشاگران زن برگزار می‌شود. این اولین بار است که چنین اتفاقی در کشور عربستان می‌افتد./

******
دو خبر ورزشی در حوزه زنان :
قانون جدید عربستان سعودی برای امکان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها که در ماه اکتبر سال گذشته اتخاذ شده بود، آخر این هفته‌ اعمال می‌شود.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Arabian Business، در روز ۲۹ اکتبر سال گذشته مسوولان عربستان سعودی اعلام کردند که ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در این کشور برداشته می‌شود.
در یازده هفته‌ گذشته تغییراتی برای حضور بانوان در سه استادیوم عربستان انجام شد به ‌این‌ ترتیب آخر این هفته‌ سه مسابقه فوتبالی در عربستان سعودی با حضور تماشاگران زن برگزار می‌شود. این اولین بار است که چنین اتفاقی در کشور عربستان می‌افتد.
جایگاه‌های به خصوصی برای تماشاگران زن در ورزشگاه‌های این سه استادیوم در نظر گرفته شده است. بازی‌هایی که قرار است تماشاگر زن داشته باشند عبارتند از: بازی الاهلی و البطین در روز ۱۲ ژانویه، بازی الهلال و الاتحاد، روز ۱۳ ژانویه و بازی الاتفاق و الفیصلی در روز ۱۸ ژانویه. یکی از مسوولان عربستان سعودی در این رابطه، گفت‌: کارهایی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها انجام شده است. از جمله تغییرات سیستم بلیت فروشی‌، گیت‌های الکترونیکی که کنترل می‌شوند و در نظر گرفتن مکان‌های خاص در صورت شلوغ شدن استادیوم.

۱۹ دی / ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی