امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

زهرا نعمتی: همیشه انگیزه ام را از مردم گرفته ام

zahranematiگفت و گوی با بهترین ورزشکار معلول تیرو کمان جهان در سال۲۰۱۷

سرانجام خبر رسمی انتخاب زهرا نعمتی به عنوان بهترین ورزشکار معلول تیر و کمان جهان درسال ۲۰۱۷ از سوی فدراسیون جهانی تیر و کمان اعلام شد. این بهترین ورزشکار  ایران و جهان در یک نظرسنجی مردمی و در رقابت با ۴ ورزشکار بخش پارا تیروکمان جسیکا استرتون(انگلیس)، کارلا جین (برزیل)، تاتیانا آندری‌وسکایا (روسیه) و ژو جیامین(چین)، با اختلاف رأی بسیار بالا به عنوان بهترین کماندار معلول سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شد

 

 

***

 

 

سرانجام خبر رسمی انتخاب زهرا نعمتی به عنوان بهترین ورزشکار معلول تیر و کمان جهان درسال ۲۰۱۷ از سوی فدراسیون جهانی تیر و کمان اعلام شد. این بانوی پر افتخار کشورمان در یک نظرسنجی مردمی و در رقابت با ۴ ورزشکار بخش پارا تیروکمان جسیکا استرتون(انگلیس)، کارلا جین (برزیل)، تاتیانا آندری‌وسکایا (روسیه) و ژو جیامین(چین)، با اختلاف رأی بسیار بالا به عنوان بهترین کماندار معلول سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شد. سایت «ایران آنلاین» در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) این خبر را اعلام کرد و سایت فدراسیون جهانی پنجشنبه(دیروز) با اعلام پیروزی زهرا نعمتی در نظرسنجی، به آن رسمیت بخشید.
در پی این موفقیت زهرا نعمتی که دو نشان طلای پارالمپیک را هم در کارنامه خود دارد، خبرنگار «ایران آنلاین» با او گفت و گویی را انجام داده است.
چه زمانی متوجه اعلام رسمی این خبر شدی؟
چهارشنبه شب متوجه شدم. گویا جایزه من را نماینده فدراسیون تیراندازی با کمان با خودش آورده بود. در واقع در مسابقات جهانی لاس وگاس خبر برنده شدن من را اعلام و جایزه ام را تحویل نماینده فدراسیون کشورمان داده بوند. اما نمی دانم چرا فدراسیون ما این خبر را اعلام نکرده بود! تا اینکه چهارشنبه شب از فرودگاه به من زنگ زدند و گفتند جایزه ات اینجاست. من و اعضای خانواده ام خیلی خوشحال شدیم و بلافاصله سایت فدراسیون جهانی را چک کردیم و دیدیم که صحت دارد و خبر نتایج رای گیری اعلام شده است.
یعنی مسوولان فدراسیون تیراندازی با کمان به شما اطلاعی نداده بودند؟
خیر، هیچ اطلاعی نداده بودند؛ فکر کنم آنجا خیلی سرشان شلوغ بوده! یا شاید هم موضوع خیلی برایشان بی اهمیت بوده است.
علت را جویا شدی؟
بله؛ دوستانم پرسیدند. در پاسخ به آنان گفتند که یادمان رفته بود!
مگر می شود موضوع به این مهمی را فراموش کرده باشند؟
احتمالا کارهای واجب تری داشتند که فراموش کرده اند، شاید هم موضوع برایشان اهمیت نداشته! چون در سال گذشته هم من این جایزه را دریافت کرده بودم اما هنوز جایزه من در فدراسیون تیر وکمان است و به دستم نرسیده.
از این مسائل که به آنها اشاره کردی چه احساسی داری؟
بی اهمیت بودن این قضیه برای فدراسیون هیچ وقت انگیزه من را کم نمی کند. من همیشه انگیزه خودم را از مردم گرفته ام و این جوایز فقط به واسطه لطف و محبت مردم به من می رسد. به خاطر این کم لطفی هیچ وقت انگیزه خودم را از دست نداده و نمی دهم.
با توجه به اینکه اولین باری نیست که به عنوان بهترین ورزشکار پاراتیروکمان سال جهان انتخاب می شوی، آیا این اتفاق همچنان برایت تازگی دارد؟
اصلا برایم عادی نشده، خیلی هم خوشحالم. هر بار برایم تازگی بیشتری دارد. مخصوصا اینکه این بار واقعا لطف و حمایت بسیار زیادی از طرف ورزشکاران بنام المپیکی داشتم؛ همچنین حمایت هنرمندان سینما و تئاتر، که خب همه اینها دست به دست هم داد تا مردم عزیزمان هم بیشتر از زهرا نعمتی حمایت کنند و بتوانم باز هم با اقتدار این جایزه را کسب کنم. برای من خیلی خوشحال کننده بود.

آذین آقاجانی ـ ایران

۴ اسفند۱۳۹۶

 

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی