امروز:   اسفند ۲۹, ۱۴۰۲    

پیگیری وضعیت زنان بازداشت شده روز هشت مارس

farkhan8mars2018در جریان پیگیری های فراکسیون زنان ، معاون قضاییه قول داده که همه  بازداشت شدگان هشت مارس با قرار وثیقه  آزاد می شوند در حالی که طبق اظهارات خانواده های بازداشت شدگان هنوزقرارهای وثیقه پذیرفته نشده است. زنان و مردان بازداشت شده در تجمع اعتراضی هشت مارس به جرم خواستن جهانی برابر برای همگان در وضعیت نامطلوبی، زنان در زندان های قرچک و مردان در زندان فشافویه به سر می برند

 

 

***

 

 

به نقل از کانال فراخوان هشت مارس یکی از اعضای فراکسیون زنان عنوان کرد که در حال پیگیری موضوع بازداشت جمعی از زنان مقابل وزارت کار در تجمع روز هشت مارس هستند و مشغول مذاکره با وزارت کشور و ناجا هستند. اعضای فراکسیون زنان در دیدار با رئیس مجلس عنوان کرده اند که «درست نیست در آستانه سال جدیدخانم ها در زندان بمانند بخصوص که یکی از خانم ها باردار است» وی قول پیگیری موضوع را داده است.

در جریان پیگیری های این فراکسیون معاون قضاییه قول داده که همه  بازداشت شدگاه هشت مارس با قرار وثیقه  آزاد می شوند در حالی که طبق اظهارات خانواده های بازداشت شدگان هنوزقرارهای وثیقه پذیرفته نشده است .

زنان و مردان بازداشت شده در تجمع اعتراضی هشت مارس به جرم خواستن جهانی برابر برای همگان در وضعیت نامطلوبی زنان در زندان های قرچک و مردان در زندان فشافویه به سر می برند. آب قرچک شور است . زنان بازداشت شده امکان خرید آب ندارند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی