امروز:   اسفند ۲۹, ۱۴۰۲    

دیدار نوروزی حمیدرضا امینی با همسر و فرزندانش با فاجعه همراه شد+ پیام ویدئویی خانم امینی

hamidreza-aminiبه محض اینکه حمید رضا فرزندان و همسرش را دید از مامورین درخواست کرد که با آنها دیدار کند. اما مامورین بر سرش ریخته و به شدت به ضرب و شتم پرداختند طوری که سر و صورت حمید رضا خونی شده بود و لبهایش پاره شده بود.
سربازان حمید رضا امینی را هول داده و بر روی زمین انداختند در همین حال پسر کوچک حمید رضا که بسیار ترسیده بود با آسم شدیدی که دارد بسیار ترسیده و فریاد میزد! مردم به حمایت از این زندانی سیاسی و خانواده اش پرداختند و به ناسزاگویی پرداختند پس از اعتراض مردم حمید رضا توانست پسر کوچکش را بغل کند! اما خونی بود!../

******

بنا به گزارشات رسیده ۲۹اسفند۹۶ همسر و فرزندان زندانی سیاسی در اعتصاب غذای خشک حمید رضا امینی برای دیدار با وی به بیمارستان خمینی رفتند.

آنها توانستند با کمک مردم به بخشی از بیمارستان که آقای حمیدرضا امینی در آن بستری بود بروند.

به محض اینکه حمید رضا فرزندان و همسرش را دید از مامورین درخواست کرد که با آنها دیدار کند. اما مامورین بر سرش ریخته و به شدت به ضرب و شتم پرداختند طوری که سر و صورت حمید رضا خونی شده بود و لبهایش پاره شده بود.

سربازان حمید رضا امینی را هول داده و بر روی زمین انداختند در همین حال پسر کوچک حمید رضا که بسیار ترسیده بود با آسم شدیدی که دارد بسیار ترسیده و فریاد میزد! مردم به حمایت از این زندانی سیاسی و خانواده اش پرداختند و به ناسزاگویی پرداختند پس از اعتراض مردم حمید رضا توانست پسر کوچکش را بغل کند! اما خونی بود!

این دیدار نوروزی یک زندانی سیاسی با همسر و فرزندانش بود!

حمیدرضا امینی زندانی سیاسی در اعتصاب خشک امروز شانزدهمین روز اعتصاب غذای خشک به سر میبرد وی را در حالت بیهوشی به بیمارستان خمینی منتقل کرده و اکنون در این بیمارستان بستری میباشد.

مراجعه‌های مکرر خانواده این زندانی برای گرفتن ملاقات نتیجه نداده است.

آقای امینی صاحب دو فرزند است که روزهای متوالی جلوی اوین با عکسی در دست به انتظار پدرشان نشسته بودند.

فرزند کوچک آنها نوید ۸ساله است دوم دبستان را میخواند و با مشکل آسم نفس کم می آورد. و فرزند دیگرش امید نوجوانی ۱۲ساله که اول راهنمایی را میخواند. وضعیت اقتصادی این خانواده بسیار وخیم گزارش شده است.

۱ فروردین / ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی