امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

تشکیل ۱۰ هزار گروه امر به معروف در کشور

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ۱۰ هزار گروه در کشور برای ترویج این فریضه الهی تشکیل شده و به این ستاد کمک می کنند. وی افزود: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در وزارتخانه ها، ادارات و سازمان ها و همکاری ۳۰ هزار نفر در این بخش ها با ستاد نشان از فعالیت در ابعاد مختلف دارد

 

 

***

 

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ۱۰ هزار گروه در کشور برای ترویج این فریضه الهی تشکیل شده و به این ستاد کمک می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد زرگر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: این ستاد در حوزه فرهنگی فعال است و تاکنون ۵۵۰ عنوان کتاب چاپ کرده و ۴۹۰ شماره از نشریه راه رشد نیز منتشر و به استان ها ارسال شده است.

وی افزود: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در وزارتخانه ها، ادارات و سازمان ها و همکاری ۳۰ هزار نفر در این بخش ها با ستاد نشان از فعالیت در ابعاد مختلف دارد.

حجت الاسلام زرگر اضافه کرد: یادآوران در آموزش و پرورش، یاوران معروف و طلایه داران در میان مردم دیگر نیروهایی هستند که در کنار نیروهایی که در دستگاه های دولتی حضور دارند به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می پردازند.

وی یادآور شد: این ستاد برنامه های مختلفی را پیگیری می کند که ترویج صرفه جویی و منع اسراف از جمله برنامه هایی است که اخیرا در دستور قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: نیروهای امر به معروف و نهی از منکر تنها ملزم به تذکر لسانی هستند و حق درگیر شدن ندارند.

وی اضافه کرد: طبق قانون ورود یدی (دستی) هم به وظایف ستاد اضافه شده اما به این شیوه که ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دستگاه های مرتبط هماهنگی های لازم را برای برخورد قانونی با متخلفان انجام می دهد.
وی افزود: معاونت امر به معروف و نهی از منکر در قوه قضاییه هم ایجاد شده و در استان ها نیز دادستان با عنوان معاون امر به معروف و نهی از منکر دستگاه قضایی مسئول هماهنگی های لازم برای برخوردهای قانونی است.

حجت الاسلام زرگر در پاسخ به سئوالی در مورد برخورد اخیر یکی از ماموران نیروی انتظامی با یک خانم گفت: ما به هیچ عنوان موافق چنین حرکت هایی نیستیم اما ۲ مساله را باید تفکیک کرد و سئوال این است که آیا آنچه در فضای مجازی منتشر شد همه آن چیزی بود که اتفاق افتاد.

وی به سخن رهبر معظم انقلاب در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر هم اشاره و اظهار کرد: حضرت آقا فرمودند آمران به معروف و ناهیان از منکر باید بگویند و بروند و نباید بایستند و درگیر شوند.

عصر ایران ـ سوم اردیبهشت ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی