امروز:   فروردین ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

اخاذی از مردم با شعار حجاب، گوهر ناب و جریمه ١۵٠هزار تومانی برای رنگ مو

مسئولان رژیم ٌولاییٌ در جهت سرکوب و جلوگیری از آزادی‌های شخصی شهروندان از هر شیوه‌ای استفاده می‌کنند. صدور قبوض جریمه تحت عنوان بدحجابی، آزار جسمی و کتک زدن آن‌ها توسط مامورین گشت ارشاد و تشکیل پرونده قضایی و ثبت آن به عنوان سوءپیشینه از جمله مواردی است که امروزه گریبان گیر زنان شده ‌است…/

*****

نهادهای حکومتی برای اجرای طرح به اصطلاح عفاف، به صدور قبض جریمه متوسل شده‌اند…

بنابر گزارشات و تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور قبض‌هایی تحت عنوان طرح عفاف و ارتقای امنیت اجتماعی، در تلاش است حجاب اجباری را در جامعه نهادینه نماید.

به گزارش کردستان میدیا،قبض‌های مذکور که با شعار “حجاب، گوهر ناب” و “چادر، حجاب برتر” طراحی شده‌اند، شامل چند مورد تخلف هستند که در صورت ارتکاب هرکدام از این تخلف‌ها، فرد متخلف مجبور به پرداخت جریمه خواهد شد.

پرداخت جریمه‌ها بر روی این قبوض به سه شیوه پرداخت قسطی، نقدی و چک صورت می‌گیرد که در نهایت جریمه پرداختی به حساب نیروی انتظامی واریز می‌شود.

مراکز صادر کننده این قبوض جریمه، مراکزی سرکوبگر و ضدمردمی همچون گشت ارشاد و گشت نسبت هستند که در شش مورد، متخلفین را جریمه می کنند، که کمترین مبلغ جریمه ۵ هزار تومان برای هر ناخن و بیشترین مبلغ ١۵٠ هزار تومان برای رنگ مو است.

مسئولان رژیم ٌولاییٌ در جهت سرکوب و جلوگیری از آزادی‌های شخصی شهروندان از هر شیوه‌ای استفاده می‌کنند. صدور قبوض جریمه تحت عنوان بدحجابی، آزار جسمی و کتک زدن آن‌ها توسط مامورین گشت ارشاد و تشکیل پرونده قضایی و ثبت آن به عنوان سوءپیشینه از جمله مواردی است که امروزه گریبان گیر زنان شده ‌است.

۷ اردیبهشت / ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی