امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

رییس کمیسیون مربوط به طرح و لوایح مرتبط با آزار جنسی، به «تجاوز» متهم بود

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس است که با دو اتهام «تجاوز» و «آزار جنسی» در قوه قضاییه روبرو بود اما تبرئه شد. با این وجود برخی نمایندگان اصول گرا همچنان بر مقصر بودن او دراین پرونده ها تاکید کرده اند. خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس است. کمیسیونی که طرح ها و لوایح و دیگر موضوعات مرتبط با زنان، جوانان، کار، «آسیب های اجتماعی» و موضوعات مشابه را بررسی می کند. چندی پیش نیز سعید طوسی قاری محبوب رهبر به کمک بیت رهبری ، پرونده آزار جنسی او با وجود همه اعتراض ها بسته اغلام شد .. /

******

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس است که با دو اتهام «تجاوز» و «آزار جنسی» در قوه قضاییه روبرو بود اما تبرئه شد. با این وجود برخی نمایندگان اصول گرا همچنان بر مقصر بودن او دراین پرونده ها تاکید کرده اند.
سایت زیتون نوشت خدادادی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران که در میان طرفدارانش به «حاج سلمان» مشهور است پیش از این مدیرکل اداره اطلاعات اردبیل و فرمانده سپاه ملکان بوده است.

خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس است. کمیسیونی که طرح ها و لوایح و دیگر موضوعات مرتبط با زنان، جوانان، کار، «آسیب های اجتماعی» و موضوعات مشابه را بررسی می کند.
چندی پیش سعید طوسی، قاری قرآن، متهم به تجاوز، کارشناس حوزه نوجوانان در شورای عالی قرآن که تحت نظر مستقیم آیت‌الله خامنه‌ای است نیز با کمک بیت زهبری با وجود اعتراف او و اسناد فراوان خانواده ها ، تبرئه شد. به گفته قربانیان، سعید طوسی به آن‌ها پورن نشان داده، سعی کرده تحریک‌شان کند و در حمام و یا هتل به آن‌ها تجاوز کرده است. اما رییس قوه قضاییه آنها را تهدید کرد و گفت: «همکاری و مصاحبه با رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران، معاونت در جرم است.»

۱۵ خرداد / ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی