امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

حاتم مرمضی، فعال سیاسی و فرهنگی عرب در زندان کشته شد

خانواده حاتم مرمضی می‌گویند: از اداره اطلاعاتاهواز با آنها تماس گرفته و گفته‌اند که برای گرفتن جسد فرزندشان به اطلاعات اهواز مراجعه کنند. حاتم مرمضی،۲۰ ساله، فعال سیاسی و فرهنگی عرب در شهر سوسنگرد، ۲۲ خرداد ۹۶ توسط اداره اطلاعات هنگام بازگشت از روستای مالچیه بازداشت شد. ../

*****

بنابر گزارش ها، یک زندانی سیاسی در زندان هواز جان خود را از دست داده است. حاتم مرمضی جوان بیست ساله اهل سوسنگرد است که اداره ی اطلاعات اهواز از خانواده اش خواسته است برای تحویل جسد او به این اداره مراجعه کنند. این تماس روز پانزده خرداد (سه شنبه) صورت گرفته است.

به گزارش فعالان حقوق بشر محلی، حاتم مرمضی،۲۰ ساله، فعال سیاسی و فرهنگی عرب از اهالی شهر خفاجیه سوسنگرد، در ۲۲ خرداد ۱٣۹۶ توسط اداره اطلاعات در بیرون از منزل پدریش و در هنگام برگشت از منزل یکی از بستگانش در روستای مالچیه توسط نیروهای اداره اطلاعات ربوده شده است.

مراجعه های مکرر خانواده به دادگاه انقلاب و ستاد خبری و دیگر نهادهای امنیتی بی نتیجه بوده است و این نهادها از بازداشت حاتم مرمضی اظهار بی اطلاعی کرده اند.

بعضی از بازداشت شدگان که توسط اداره اطلاعات در دی ماه ۱٣۹۶ بازداشت شده اند او را در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز دیده بودند و حتی به خانواده او خبر داده اند که فرزندشان در بازداشتگاه اطلاعات است، اما بعد از یکسال که این جوان توسط اداره اطلاعات بازداشت شده بود خانواده او را بی خبر گذاشته بودند.

۱۶ خرداد / ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی