امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

مولوی عبدالحمید: دخترانی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند شکایت کنند

امام جمعه اهل سنت زاهدان از دخترانی که در ایرانشهر مورد تجاوز قرار گرفته‌اند خواست، بدون ترس از آبروریزی شکایت کنند. او همچنین تاکید کرد که هیچ کس نباید با این دختران بد رفتار کند. ه گفته‌ی رحیم ملازهی، عضو “حزب اتحاد ملی بلوچستان” تجاوزها توسط افرادی صورت گرفته است که “به نحوی با بسیج ارتباط دارند”…/

*****

روز دوشنبه (۲۸ خرداد / ژوئن) مولوی عبدالحمید اسماعیل‌‌زهی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا در رابطه با تجاوز به شماری از دختران ایرانشهری اظهار داشت: «برای اینکه به این جنایت صحیح و درست رسیدگی شود، کسانی که مورد آزار و تجاوز قرار گرفته‌اند، باید حتما شکایت کنند و ترسی نداشته باشند.»

او با تاکید بر اینکه پنهان‌کاری این مشکل را حل نمی‌کند تصریح کرد:‌ «چون این تجاوز به عنف بوده است، آنها گناهکار نیستند، چرا که خودشان رضایت نداشته‌اند».

امام جمعه‌ی اهل سنت زاهدان همچنین تاکید کرد که کسی حق ندارد با آنها رفتار بدی داشته باشد.

مولوی طیب ملازهی، امام جمعه‌ی اهل سنت ایرانشهر، در خطبه‌های نماز عید فطر از ۴۱ مورد ربایش دختران و تجاوز به آنها خبر داده بود.

دستگیری یکی از متهمان

او ضمن بیان اینکه عامل اصلی این جنایت دستگیر شده گفت: «اگر اسم این اوباش را بگویم، عده‌ای سرشان پایین خواهد افتاد.»

نبی بخش داوودی، فرماندار ایرانشهر نیز دستگیری “عامل اصلی قضیه” را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی مرعشی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، هم گفته است که مجرمان چهار نفر هستند که یکی از آنان دستگیر شده و سه نفر دیگر متواری هستند.

به گفته‌ی رحیم ملازهی، عضو “حزب اتحاد ملی بلوچستان” تجاوزها توسط افرادی صورت گرفته است که “به نحوی با بسیج ارتباط دارند”.

روز یکشنبه ۲۷ خرداد شماری از مردم منطقه در واکنش به این واقعه در برابر فرمانداری ایرانشهر گرد آمده و خواستار معرفی و مجازات عاملان این تجاوزها شدند.

به نقل از دویچه وله / ۲۸ خرداد / ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی