امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

ثبت نامه مطالبات پرستاران با امضای هفده هزار تن از پرستاران در وزارت بهداشت

نامه سرگشاده جامعه پرستاری کشور که به امضای هفده هزار نفر رسیده‌است، در وزارت بهداشت ثبت شد. امضاکنندگان این نامه می‌گویند: در این نامه مطالباتی که سالهاست برآورده نشده مطرح شده و به امضای تعداد زیادی از پرستاران رسیده؛ حال پس از ثبت این نامه در انتظار پاسخ مناسب و درخور هستیم…/

******

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز سی‌ام خرداد نمایندگان جامعه پرستاری کشور به وزارت کشور مراجعه کردند و نامه‌ی سرگشاده‌ای را که به امضای هفده هزار تن از پرستاران رسیده، در دبیرخانه این وزارت‌خانه ثبت کردند.

امضاکنندگان این نامه می‌گویند: در این نامه مطالباتی که سالهاست برآورده نشده مطرح شده و به امضای تعداد زیادی از پرستاران رسیده؛ حال پس از ثبت این نامه در انتظار پاسخ مناسب و درخور هستیم.

در روزهای گذشته فعالان صنفی پرستاران، نامه‌ای را در فضای مجازی به امضای همکاران خود رساندند که در آن خواسته‌های اصلی جامعه پرستاری کشور ازجمله اجرای قانون تعرفه‌گذاری، اجرای صحیح قانون بهره‌وری، رفع مشکلات طرح قاصدک، پرداخت معوقات یک ساله و اضافه‌کاری‌ها، رفع موانع استخدامی و رفع اضافه‌کارهای اجباری مطرح شده‌است.

فعالان صنفی پرستاران خواستار پاسخ شفاف و روشن وزارت بهداشت به مطالبات خود هستند و بر قانونی بودن خواسته‌های خود تاکید دارند.

۱ تیر / ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی