امروز:   فروردین ۲۸, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

تشدید بیماری نرگس محمدی در زندان

نرگس محمدی که اینک در زندان بسر می برد، از شب گذشته بادرد شدید سنگ کلیه و مشکل کیسه صفرا مواجه است. تقی رحمانی با تایید خبر تشدید بمیاری همسرش نرگس محمدی از بی توجهی مسوولان امر در این خصوص انتقاد و اعلام کرد: «نرگس محمدی زندانی است اما زندانی همراه با انواع محرومیت‌ها.» و «از سال ۱۳۹۵با وجود اینکه بارها پزشک به مراقبت از وی و بستری شدن وی توصیه کرده بود با بی توجهی مسولان مواجه شده است.»

 

 

***

 

 

به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، تقی رحمانی با تأیید خبر تشدید بیماری همسرش- نرگس محمدی-، از بی‌توجهی مسئولان امر در این خصوص انتقاد و اعلام کرد: «نرگس محمدی زندانی است اما زندانی همراه با انواع محرومیت‌ها.»

او با بیان اینکه نرگس محمدی به مداوا نیاز دارد، اعلام کرد: «از سال ۱۳۹۵با وجود اینکه بارها پزشک به مراقبت از وی و بستری شدن وی توصیه کرده بود با بی توجهی مسولان مواجه شده است.»

محمود بهزادی‌راد وکیل نرگس محمدی خبر از اعزام این زندانی سیاسی به بیمارستان داد. او گفت: متاسفانه خانم محمدی ناراحتی‌های مختلفی داشتند که این اواخر مثانه و کیسه صفرای ایشان با مشکل مواجه شده بود که شب گذشته حالشان بد می‌شود و به بهداری منتقل می‌شوند. گفته می‌شود که موکلم امروز به بیمارستان منتقل شده و من نیز در حال عزیمت به سمت بیمارستان هستم. امیدوارم خانم محمدی بتواند از آزادی مشروط استفاده کند.

کلمه ۱۰ تیر ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی