امروز:   اسفند ۲۹, ۱۴۰۲    

پروین محمدی، خطاب به روحانی ” نجابت” ازآن ما و ثروت های نجومی ازآن شما

ایشان برای آنکه ما کارگران بر احقاق مطالباتمان نکوبیم و اصراری نداشته باشیم مثل همه دولتمردان صفت “نجابت” را به ما میدهد و میگوید با تمام این بلایایی که در عرض این چهل سال بر سر جامعه آورده ایم مردم نجیبی داریم . صفت “نجیب” از قدیم به کسی اطلاق میشود که توی سرش میزنند ولی وی از سر نجابت خم به ابرو نمیآورد و سر به زیر باقی میماند. اتفاقا آقای روحانی خوب میداند در این چهل سال چه سیلی هایی به ما کارگران زده اند ولی خوب میداند که ما “نجابت” به خرج نداده ایم و تا آنجایی که زورمان به شمشیرهای گرفته شده بر بالای سرمان رسیده است ایستادگی کرده ایم …/

******

پس از چند ماه که هر روزه با دزدی های مرئی و نامرئی از درآمدهای حداقلی ما کارگران بوسیله نوسانات نرخ ارز صورت گرفت و قدرت خرید میلیونها حقوق بگیر بیش از دو برابر سقوط کرد و دورنمای زندگی برای ما کارگران و توده های زحمتکش مردم ایران سیاه تر از پیش شد، رئیس دولت در برنامه تلویزیونی ظاهر شد تا پاسخی به معضلات پیش رو که بر معضلات پیشین تلبار شده بود را بدهد

بگذریم که ایشان نه میتوانست و نه میخواست پاسخ دهد بلکه با سخنانش نشان داد که ما کارگران باید بر خواستهای مطالباتی انباشته مان با قاطعیت و بی هیچ تخفیفی پای بکوبیم تا قادر به ادامه زندگی شویم.

ایشان در جنگ با رقیبشان (امریکا)میگوید: “نباید در مقابل حریف کوتاه آمد ،باید محکم و با جدیت خواستمان را مطرح کنیم وگرنه پیروز نخواهیم شد ”

جناب روحانی فکر نمیکنید با جهنمی که شما برای ما کارگران درست کرده اید ما نیز حق داریم و باید در مقابل غارتگری هایتان از دسترنج مان و ثروتهای اجتماعی با جدیت بایستیم و مطالباتمان را طلب کنیم.

ایشان برای آنکه ما کارگران بر احقاق مطالباتمان نکوبیم و اصراری نداشته باشیم مثل همه دولتمردان صفت “نجابت” را به ما میدهد و میگوید با تمام این بلایایی که در عرض این چهل سال بر سر جامعه آورده ایم مردم نجیبی داریم .

صفت “نجیب” از قدیم به کسی اطلاق میشود که توی سرش میزنند ولی وی از سر نجابت خم به ابرو نمیآورد و سر به زیر باقی میماند.

اتفاقا آقای روحانی خوب میداند در این چهل سال چه سیلی هایی به ما کارگران زده اند ولی خوب میداند که ما “نجابت” به خرج نداده ایم و تا آنجایی که زورمان به شمشیرهای گرفته شده بر بالای سرمان رسیده است ایستادگی کرده ایم .

آقای روحانی فراموش میکند و یا خود را به فراموشی میزند که اگر مردم مطیع و به زعم شما نجیبی داشتید چرا در این مملکت روزی نبوده است که احکام سنگین حبس و شلاق برای معلمان و کارگران و وکلای عدالت خواه ودانشجویان برابری طلب صادر نشده باشد.

چرا کارگران بعد از ماهها بیحقوقی دست به تجمع خیابانی میزند، گارد ویژه و گسیل ماشین و اداوات سرکوب و احضار رهبرانشان در دستور کارتان قرار میگیرد ؟

پس حقیقت را بگویید که “نجابت را میخواهید با زور از آن ما کارگران و معلمان و دانشجویان کنید و ثروت های نجومی را از آن خودی های حاکم.
اما ما کارگران نجابت اهدایی شما را نمی پذیریم آنرا به خودتان پیشکش میکنیم و به شما یاد آوری میکنیم مطالبات بر حقمان را با مبارزات هر چه متحدانه مان خواهیم ستاند.

آقای روحانی نجابت پیشکش شما، سفره های ما کارگران را خالی تر نکنید و دست از غارتگریهایتان بردارید که اگر برندارید ما با زبانی که قطعا شما آنرا نانجیبانه خواهید خواند خواستمایمان را طلب کرده و به کرسی خواهیم نشاند.

۱۹ مرداد ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی